Scandalul City Insurance, recunoaștere facială pentru mașini

Dacă nu știi nimic despre City insurance, este liderul de piață cu aproximativ 40% din asigurați printre care probabil câțiva sunteți și voi.

Hai să înțelegem care e treaba și de ce s-a ajuns în situația asta. In primul rand, sociatatea este intr-o gaura mare, au datorii extrem de multe. Imediat vă dau și numere. Pe 17 septembrie 2021, adică acum cateva zile, ASF declară că nu a fost făcută nicio dovada documentată încât să se demonstreze că asociația va deține fondurile necesare pentru asigurarea funcționării. Adică nu au suficienți bani, suficient profit incat sa mearga afacerea cum trebuie. Din 2014, au adunat amenzi în valoare de peste 3.7 milioane de euro. Din fericire pentru cei 3 milioane de asigurați, nu vor fi lăsați în aer dacă au o asigurare activă. Pot opta pentru încheierea imediată și restituirea fondurilor asociate cu perioada rămasă sau pot sa o pastreze și în cazul unui accident, se va ocupa Fondul de Garantare.

Datele publicate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile evidențiază faptul ca europenii au inmatriculat cele mai puține mașini noi în luna august, comparativ cu aceeași perioada a anului trecut. Insa, România a înregistrat cea mai mare creștere a vânzărilor auto din Europa. În Europa avem o scadere de 18% fata de august 2020, iar la noi vedem o creștere de 44,6 %. Iar dacă privim situația de la începutul anului până acum, inmatricularile de masini noi au crescut cu 12% față de aceeași perioada din 2020, iar în România au crescut cu 6.9 %.

Bateriile uzate ale mașinilor electrice Hyundai vor fi folosite in parcuri fotovoltaice.

Au semnat un memorandum de înțelegere cu OCI Solar Power și CPS Energy incat sa foloseasca bateriile scoase din uz pentru stocarea energiei din panourile solare. Hyundai va dezvolta un un sistem de stocare a energiei EES ce va furniza datele necesare studiului acestui parteneriat sa fie observată eficienta acestui proces de refolosire a bateriilor. Din fericire, nu sunt singurii. Renault deja face asta cu bateriile scoase din uz din mașinile lor.

Știți cum pentru o Tesla model 3 nu mai primești o cheie atunci cand cumperi masina ci un card de care ai nevoie doar în cazuri extreme? La fel de ușor se poate debloca masina cu ajutorul telefonului. Genesis merge un pas mai departe prin introducerea unui sistem pe baza de recunoaștere facială combinată cu identificarea amprentei. Nu m-ar mira adoptia în masa a acestui sistem, cheia devenind doar o necesitate în caz de urgență. In acest mod, nu mai depinzi de telefon și de aplicația ce ti-ar deschide masina. Cum îl numesc cei de la Genesis, Face Connect, va debuta pe GV60 ce ulterior va fi preluat pe toate modelele, inclusiv pe cele cu ardere internă.