Noul Mclaren interzis în Europa, G class electric, Tesla se schimbă.
Astăzi vom vorbi despre noile modele din flota Mercedes cât și despre viitoarele proiecte, precum un G Class Electric, suv-urile EQ, viitorul TESLA și despre doua bestii gata sa sfâșie orice circuit de la McLaren și Koenigsegg.
Tocmai ce a debutat oficial modelul Mercedes EQS în Elveția, unde și George a fost invitat să îl conducă (aveți review-ul complet pe canalul nostru de Youtube). George a rămas plăcut surprins de acest model și l-a caracterizat mai degrabă ca un “S-Class al viitorului”. Ecranele din interior îți taie răsuflarea și sunt de-a dreptul copleșitoare prin complexitatea funcțiilor pe care le pot îndeplini, iar modelul 450+ are un range estimativ de 778 km, autonomie ce ar fi la momentul actual pe locul 1 în lume, peste Tesla Model S Long Range, actualul deținator al recordului.
Britta Seeger confirmă debutul modelelor EQE SUV și EQS SUV, dar și anunță că un Mercedes G Class Electric este în pregătire. Ar trebui să ne asteptam la un debut în 2024 cât și la un model de concept în Septembrie 2021. Nu știm multe detalii despre el, dacă ar fi o versiune EQG total electrică sau o versiune electrificată a suv-ului actual, cum vom vedea pe AMG GT 4 DOOR COUPE, adică un sistem hibrid cu un motor in 8 cilindrii, plus unul electric cât și un modul de baterii ce sunt direct dezvoltate împreună cu inginerii de la Mercedes-AMG Petronas din Formula 1.
Mai departe vorbim despre Tesla și cum oficial Elon Musk anunță posibilitatea celorlalte companii să utilizeze rețeaua superchargerelor. Săptămâna aceasta Elon Musk a reluat planurile companiei de a permite proprietarilor de alte branduri de mașini să folosească rețeaua Supercharger. Această posibilitate a fost menționată de câțiva ani dar pe măsură ce vânzările de vehicule electrice încep să crească, utilizarea universală a superchargerelor pare o idee din ce în ce mai bună. Cum conectorii sunt proprietari, alte modele EV nu pot utiliza cablurile de încărcare în acest moment și ar avea astfel nevoie de un adaptor în plus față de software-ul incompatibil care și el este un inconvenient.
Lasand EV-urile la o parte, mai avem două mașini cu adevărat speciale sau mai bine zis, bestii pe 4 roți, gata să bată recordurile circuitelor și anume un Mclaren și un Koenigsegg care ne-au surprins din toate punctele de vedere. Mclaren-ul Sabre este ultima capodoperă din flota producătorului de automobile care vine cu ultimele inovații din punct de vedere al aerodinamicii, încât apăsarea la sol în virajele rapide să fie maximă și la viteze mari, automobilul să stea lipit de șosea încât să pună toată puterea la sol. Fiecare element al designului a fost gândit in primul rand pentru aerodinamica masinii, lucru extrem de important, mai ales pe circuit. â
În final vorbim despre Koenigsegg Jesko. Au fost prezentate mai multe filmulețe la Geneva Motor Show, iar ulterior a apărut pe canalul Oficial de Youtube și un review al automobilului făcut însăși de Christian Von Koenigsegg, CEO-ul companiei.
Vedeți toate aceste subiecte, pe larg, în clipul de mai jos: