REVIEW VIDEO – Call of Duty Modern Warfare Remastered

Nici măcar o secundă nu m-am gândit că jocul Call of Duty Modern Warfare Remastered îmi va rămâne mereu întipărit în memorie. De aceea am decis să îl fac „vedeta” Episodului 2 din Trebuie să joci. Seria mea nouă în care practic iau cele mai bune jocuri create și le atașez un review bine meritat.

SINGLE PLAYER EXCEPȚIONAL

Mi-a luat un weekend să îl termin și pentru nici o secundă nu am simțit că trebuia să joc mai mult sau mai puțin. Nici nu știu ce hiperbole să inventez pentru campania solo. Fiindcă este atât de bine gândită și atât de distractivă. Ai tot felul de scene doldora de acțiune la extrem. În Single Player regăsim runde peste runde, peste acțiune, peste adrenalină, peste testosteron, peste explozii, peste practic ce vrei tu. Din păcate, cei de la Activision au renunțat la astfel de moduri solo din joc, așa că rămâne să vedem pe viitor ce au de gând cu franciza.

Image result for modern warfare remastered

mulTIPLAYER EXTRAORDINAR

Urmează partea online. Voi începe să spun că în multiplayer, jocul este la fel de spectaculos ca întotdeauna. Deoarece acum arată de zece ori mai bine, fiind în varianta remasterizată. În primul rând, îmi place foarte mult sistemul de progresie. În timpul meciurilor vezi constant bara de experiență și îți conferă sentimentul că joci cu un scop. Experiența online din Call of Duty Modern Warfare Remastered este rapidă, intensă și frenetică. Mecanica de shooting este pur și simplu glorioasă datorită acelor hitmarkere pe care le-a adoptat și iconizat seria Call of Duty. Mai mult decât atât, armele se simt fantastic. Atunci când nimerești un dușman chiar simți că i-ai rașchetat din carne. Hărțile sunt foarte bune și îmi plac la nebunie. Sunt atât de bine gândite și compuse, cu multe locuri unde să te ascunzi tactic. Ideea e că ele sunt concepute într-un așa fel încât să simți că ești într-un shooter online clasic.

Ideea e că shooterele au evoluat atât de mult în ziua de azi, încât atunci când dai peste un așa titlu, nu ai cum să nu te simți transportat în trecut când chiria era ultimul lucru la care te gândeai. Pentru mine cel puțin, CoD MW Remastered este scos dintr-o capsulă a timpului și nu mi-aș fi imaginat o secundă că mi-ar fi plăcut atât de tare să îl joc în 2019. Genial de bine realizat în Single Player și în Multiplayer, de ar fi ieșit azi jocul, nu prea aș avea ce să-i reproșezi. Pentru mine, a fost o experiență de neuitat.