Video – Review film – MOMO

Ce faci atunci când te trezești cu un străin în casă care ți-a furat cumpărăturile din căruț și ți le-a pus pe masa din bucătărie, apoi face duș la tine în baie și îți spune mama sau tata? Îl adopți bineînțeles. Astăzi, vorbim despre Momo. O comedie franțuzească cu mult umor și mult suflet.

Trebuie să recunosc că uneori sunt leneș când vine vorba de filme. Dacă e să aleg între un film străin și unul în engleză, 99% din timp îl voi alege pe cel în limba lui Shakespeare. Dar acel 1% din timp, când totuși mă uit la un film într-o limbă grăită cu accent dubios, încep să regret faptul că mă axez doar pe Hollywood. Fiindcă Momo este încărcat cu atâtea teme frumoase care te pot atinge direct pe suflet. În plan frontal se situează umorul. Eu împreună cu toată sala de cinema râdeam la comicul de situație deoarece chiar e reușit. Pe plan secundar, filmul scoate în evidență situații pline de suflet, care îți pot face ochii să lăcrimeze puțin.

Încă din primele scene ale filmului suntem introduși cu cei doi protagoniști. Un cuplu trecut de vârsta mijlocie care are o firma de mobilă de succes și banii le sunt ultima problemă. Nu au avut copii niciodată și asta nu a reprezentat vreo problemă. Cel puțin nu până în momentul în care Patrick a intrat în viața lor. Un tip pe la 40 de ani cu probleme de vorbit și auz, care susține că cei doi sunt părinții lui. Asta reprezintă intriga filmului și de acolo firul narativ începe să se desfășoare în direcții multiple.

Umorul filmului este foarte reușit și îți garantez că talentul actorilor, mai ales a soțului vârstnic, vă va face să râdeți pe întreaga durată a filmului. Dar cel mai important aspect al producției este că are mult, mult suflet. Cel puțin actul final este atât de plin de încărcătură emoțională, încât e greu să nu devii părtaș și să intri în nebunia poveștii. Nu am să vă stric toată plăcerea de a-l vedea, așa că vă las pe voi să descoperiți filmul. Ca să vă faceți o idee despre ce vă așteaptă, vă las cu trailer-ul de mai sus. Și da, e în franceză, deci sper ca voulez vous tres bien parle francais. Numai bine!