Honda HR-V o masină cochetă

Honda HR-V se luptă la o clasă specială (SUV Coupe… bine mai degrabă Mid Sized SUV) unde are printre concurente mai mult asiatice decât europene și aș enumera aici Hyundai Kona, Suzuki Vitara și mai ales Toyota CHR. Toate hibride.
La această categorie mașina trebuie să fie ca un pantof de femeie: mică și drăguță pe dinafară și spațioasă și comodă la interior.
Honda, prin această a 3-a generatie de HR-V, este ultima dintre cele de mai sus si de aceea la aspectul exterior le depășsește lejer.
Nu întâmplător am făcut comparația cu pantoful de femeie pentru că HRV este o mașina potolită și elegantă și chiar sexy ca aspect de aceea ea se potrivește perfect femeilor, tineretului și mai ales șoferilor începători. Aș mai adăuga că se adreseaza și celor care se apropie de finalul carierei de conducător auto și care au trecut de sportivitatea pe șosele și își doresc o mașină mică dar spațioasă, respectabilă dar nu epatantă, suficient de puternică dar economică, combinând tehnologia nouă cu școala veche.

Liniile desenate futurist, micile inserții de ornamente albastre și roșii (pe care le găsim și la interior), roțile pe 18″.
Sub capotă avem (Atentie!) trei motoare! Un motor termic propulsor-generator de 1.5l de 107 cp și două motoare electrice, unul propulsor de 131 cp și unul generator. Aici e partea cu adevărat interesantă pentru că Honda nu adună cele două puteri ci le amestecă cumva scoțând o putere comună de 128 cp și 253 NM.
Tocmai de aceea avem și trei moduri in care se vor folosi acestea termic, hybrid sau full electric selecția făcându-se automat, cu un consum mediu situat undeva între 4.3 si 5.4 l/100. Să nu uitam că în oraș până la 40km/h merge majoritar electric.

La interior este foarte draguță și cochetă, se remarcă ornamentele roșii care sunt ecoul celor de la exterior. Materiale de bună calitate și culori plăcute.
Mașina e spațioasă și spre deosebire de CHR în spate nu se simte plafonul plonjat.
Ecranul de pe panoul central e o combinație neobișnuită între touch și analog ca și informatiile pe care le oferă între simplu util și complicat inutil.
Pe ecranul șoferului sunt multe informații cu un meniu aglomerat și complicat dar odată ce te obișnuiesti cu el și știi ce să îi ceri, el îți afișează.
Honda vine cu sistemul Honda Sensing care prin camera wide și prin procesorul de mare viteză recunoaște de la peste 30km/h drumul și marginile lui (iarba, tufișuri, macadam, pietoni, animale, etc) iar dacă te apropii prea mult de margine te atenționează.
Cum spuneam e o mașină cuminte și indiferent de modul pe care mergi nu poate fi bruscată.

Pretul este, pentru modelul acesta Advanced Style, puțin peste 35.000 euro.

Nu uitați să dati un like și un share și de asemenea să îmi trimiteți comentariile voastre, toate sunt o reală bucurie pentru mine, pentru noi!