Prin anii 90’ rar vedeai o bicicletă Pegas pe stradă. Iar după 2000 dacă vedeai una clasică cu frână pe spate era clar o vechitu…vintage. Dar în ultimul timp asistăm la o resuscitare electrică a brandului. Cu modelul Pegas Dinamic Camping.

În anul 2012 nimeni nu deținea drepturile mărcii Pegas, iar Andrei Botescu a văzut un potențial major în asta. Așa că s-a grăbit să înregistreze numele, a strâns 70.000 de Euro și a repornit producția de biciclete. În 2013 a vândut 500 de biciclete, în 2014, 1000 de bucăți, iar în 2015 a trecut pragul de 3000. Clar ideea lui a fost sustenabilă și a funcționat.   

Așa că ne trezim în 2018 și cei de la Pegas ne surpind cu cele mai noi tehnologii. Cu bicicletele lor electrice. Noi am avut la dispoziție două săptămâni să ne dăm cu modelul Pegas Dinamic Camping, situat la prețul de 4500 Ron. Dar înainte să strâmbi din nas la cost, rabdă puțin și află că în funcție de cum o folosești pentru unii…contează.

În cazul în care vă gândeați că ea face toată treaba pentru voi, aș vrea să vă opresc aici. În primul rând este o bicicletă normală care vine dotată cu un motor electric alimentat de o baterie de 8.8AH. La rândul său conferă cuplu roților. În alte cuvinte mai puțin tehnice, este asistată electronic. La fiecare rotație completă a pedalelor, motorul intră în funcțiune și vă propulsează înainte. Asta în funcție de puterea pe care o selectați: Low, Medium sau High. Ca sfat prietenesc, nu vă sugerez să luați curbele strânse de 90 de grade pe High.

După cum spuneam, la o primă strigare 4500 de Ron pentru o bicicletă electrică poate părea cam mult. Dar să luăm în considerare o bicicletă normală de calitate, nouă. Ca de exemplu, Pegas Strada 1 pe care o are Răzvan în clip. Ea costă 1800 Ron și nici măcar nu are viteze. Și chiar dacă ai viteze, la deal tot pedalezi de-ți sar capacele și îți impactează viteza. Pe când cu una electrică dacă urci un deal în viteza a 7-a, vei depune un minumum de efort și te vei simți de parcă dai in gol din pedale. Fiindcă ea vă asistă și vă ușurează extrem de mult munca.

În astfel de circumstanțe puteți ajunge la întâlnire sau la muncă în cămașă, fără să devină transparentă sau să trebuiască să o dezlipiți de pe voi. Cei care pedalează până la muncă pe căldurile astea știu exact la ce mă refer. Pe lânga acestea se pliază și ocupă foarte puțin spațiu, are o baterie care te va ține mai mult decât decent și un portbagaj care poate susține 25 de KG. În alte cuvinte, la prețul unui iPhone X ai o bicicletă normală cu șapte viteze dotată cu un motor electric puternic și care nu te face să sacrifici un spațiu enorm in casa ta.

Eu am mers câteva ture prin centrul Bucureștiului. Ca să vedeți cum a fost experiența mea vă invit să vizionați clipul.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

 

 

 

You Might Also Like

2 Comments

  1. 1

    Salut,

    Inteleg ca e un clip de promovare, sponsorizat etc. Dar sunt curios daca ce-i care l-au compus au avut in vedere si publicul tinta? Are un targhet clar definit cui se adreseaza? Dupa “detaliile” care apar in articol si modul cum a fost el compus, nu prea. Cu toate ca urmaresc Cavaleria, Follow & Subscribe etc. acest articol pare facut pe genunchi. Slab, foart slab.

    Sper ca este constructiv feedback-ul, un weekend fain sa aveti!

    Florin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *