Spyro Reignited Trilogy – O injecție de nostalgie – Review

Spyro Reignited Trilogy este o injecție de nostalgie pentru cei trecuți de o anumită vârstă. În același timp, refacerea celor trei jocuri pe consolele actuale este mai bine primită ca oricând. În rândurile care urmează voi explica și de ce.

În 1998 primul PlayStation domina lumea cu grafica tridimensională de atunci. A adus pe lume francize formidabile precum Crash Bandicoot sau Spyro the Dragon. La vremea lor reprezentau ceva inedit, extrem de distractiv și au pus bazele pentru multe dintre jocurile din zilele noastre.

Crash Bandicoot a primit tratamentul „remake” în urmă cu ceva timp, iar trilogia refăcută la standardele de astăzi a fost foarte bine realizată. În Marea Britanie a avut parte de vânzări record. Activision bineînțeles că a văzut o oportunitate imensă să reînvie altă serie mult iubită din aceeași eră, Spyro the Dragon. Ba chiar primele trei jocuri au trecut prin aceleași modificări. Rezultatul este unul care a bucurat enorm de mulți gameri.

Primul lucru care te lovește este grafica. Remasterizată în Unreal Engine 4, unul dintre cele mai avansate motoare grafice pentru dezvoltat jocuri video din lume, seria arată de la genial în sus. Estetica este potrivită tematicii și a spiritului jocului, paleta cromatică este ca o supradoză de Skittles, iar sunetul încheagă totul într-o experiență aproape terapeutică.

Atmosfera este prietenoasă, jocul fiind potrivit pentru toate vârstele, iar gameplay-ul este pe măsură. Controlul pe care îl ai asupra dragonului tău adorabil este precis, iar faptul că acum poți mișca poziția camerei, demonstrează că proiectul nu a fost ceva făcut în grabă doar pentru a încasa rapid bani de pe urma nostalgicilor.

Scopul tău în joc este să învingi inamicii de pe ecran prin diverse metode, ca să ajungi în alte zone. Spyro fiind la bază un platformer, vei avea de a face cu multe locuri unde va trebui să îți dai seama singur cum vei ajunge acolo.

O mecanică principală este planatul, care atunci când este făcut cum trebuie, livrează doza de dopamina necesară unei asemenea experiențe. Pentru cei care adoră să colecționeze diverse lucruri în jocuri, Spyro Reignited Trilogy oferă asta din belșug. Dar nu te face să te simți de parcă ești obligat să o faci. Nici nu le ascunde prin locuri inaccesibile care crează doar frustrări.

Colecția de trei jocuri este una care vine să ne demonstreze că nu trebuie să jucăm cel mai mare și tare joc din lume ca să ne distrăm. Aduce la suprafață elementele de bază ale unei experiențe de gaming care sunt necesare în orice producție. Totul este executat fără reproș, iar dacă vrei ceva relaxant după o sesiune de Call of Duty, Spyro Reignited Trilogy aduce peste douăzeci de ore de asemenea calibru.