Ce accesorii mai lansează Supreme

Despre brandul Supreme nu are rost să-ți spun prea multe pentru că sunt sigur că știi deja. Punct de referință când vine vorba de streetwear, dar mai ales de marketing, Simplul fapt că pe un obiect apare logo-ul alb-roșu îl face irezistibil pentru fani și nici un preț nu este prea mare. Ba mai mult, în China există magazine de fake-uri Supreme la preț de Supreme original. Așa ajung anumite obiecte, care evident sunt comercializate în ediții limitate, să coste mai mult la revânzare. Și pentru că Supreme vinde de la haine și încălțăminte și până la brichete, tobe, biciclete sau cărămizi, evident că au apărut și colecționarii. Așa se face că, indiferent despre ce obiect este vorba, fanii se vor înghesui să-l cumpere. Acestea fiind spuse, imaginația este limita. Un lacăt pe care scrie Supreme? Îl vrem! Plasturi? Bibelou? Le vrem pe toate. Cam așa gândesc fanii brand-ului. Efectiv, orice obiect este inscripționat cu acest logo devine imediat interesant și, evident, scump, iar colaborările cu diferite brand-uri n-au întârziat să apară. În industrie a ajuns chiar să fie o rampă de relansare pentru anumite brand-uri, mai ales pentru cele care vor să atingă un nou public – tineretul. Louis Vuitton sau Lacoste sunt doar două exemple.

Sincer să fiu, nu sunt mare fan Supreme și nici ideii de-a cumpăra un obiect la suprapreț doar pentru că are un anumit logo. Acum fie vorba între noi, ca investiție de viitor ar fi o idee bună, mai ales că valorea acestora crește în timp. Dar să nu mai lungim vorba și să vedem ce accesorii dubioase lansează Supreme în 2020. Dacă anul trecut vedete au fost tobele, iar acum doi ani o bicicletă de munte, anul acesta fără doar și poate biscuiții Oreo sunt vedetă. Da… biscuiți cu logo-ul Supreme. Sau fluierul pentru chemat păsări… sau pungile resigilabile Ziploc. În fine… mai uimește pe cineva?! Cred că nu. 

Așa că, fără să mai lungim vorba, iată noile accesorii. Îți dorești ceva de pe această listă?