Se dă următorul scenariu:

– Două Clasa A cu motor pe benzină, cu turbină și 163 de cai putere, A200.
– Trafic infernal, la ora 6.
– Plecat din Aviației spre Snagov pe DN1 și-napoi spre București pe Autostradă, din nou pe București-Ploiești până la Universitate, întoarcere la rond spre Gara Băneasa, tot pe DN1.

Acum că avem formula matematică, trebuie să aflăm consumul “x“. Cât pariezi? 10%, 9%, 7%? Mai mic?! Mai mare?! Și cine a câștigat? Eu sau George?

În unele cazuri down-sizingul, adică reducerea cilindreelor motoarelor la care mai adaugi și-o turbină funcționează. Noul Clasa A vine cu un nou motor pe benzină de 1,3 litri. Îl mai găsești și sub numele de A200. Cuplat la o cutie cu dublu ambreiaj cu șapte trepte. E o combinație interesantă căci motorul abia dacă-l auzi, așa cum ar trebui să fie oricum într-un Mercedes iar cutia schimbă fără să simți. E o senzație “electrizantă“.

Așadar, aveam atmosfera perfectă pentru concentrare totală la trafic. Și o cursă de câștigat. E suficient să-ți sară doi neatenți în față pentru care trebuie să frânezi ca cifra de consum mediu să mai crească cu 0.1%. Și-atunci strângi din dinți și-njuri c-o poftă… Noroc că aveam camerele pe noi.

Altfel, consum mixt a lui A200 e de 5.2l/100km. Dă click pe video-ul de mai jos ca să vezi dacă l-am bătut ori ba.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

 

 

 

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *