VIDEO – Overcooked! 2 – Cel mai distractiv joc în doi

Punctul forte a lui Overcooked! 2 e faptul că poți juca cu alți oameni lângă tine. Modul în care reușește să te facă să cooperezi cu celelalte persoane e senzațional. Exact în asta constă sufletul jocului și îl face extrem… dar extrem de distractiv!

Un lucru evident pe care îl vedem și vom continua să îl vedem din ce în ce mai rar în jocurile video este modul local cooperativ. Adică atunci când te așezi lângă cineva pe canapea, îți iei controllerul preferat în mână, iar pe cel uzat și uleios îl dăruiești celeilalte persoane. O mișcare clasică, de altfel.

De foarte mult timp, trendul industriei de gaming este conectivitatea online. De aceea o foarte mare parte din jocuri sunt multiplayer online ca Fortnite, PUBG, Battlefield, Call of Duty și așa mai departe. Înainte trebuia să chemăm pe cineva la noi ca să ne jucăm împreună. Acum putem face asta fără să ne părăsim camera. Este evoluția firească a lucrurilor. Nu aș merge atât de departe încât să spun că modul cooperativ local e pe cale de dispariție. Dar aș risca să spun că devine un gen de nișă. Ca în cazul lui Overcooked! 2.

Co-op nu dispare nicăieri

Pentru fanii jocurilor co-op asta poate fi o sabie cu dublu tăiș. În primul rând, cele într-adevăr bune sunt puține la număr și după ce termini unul, trebuie să aștepți ceva timp până iese altul la fel de bun. În al doilea rând, cu cât este mai separat segmentul acesta de piață, cu atât dezvoltatorii sunt mai pricepuți. Asta fiindcă atunci când faci doar un anumit tip de joc video, începi să te specializezi și devii recunoscut și apreciat.

Exact asta se întâmplă și în cazul lui Overcooked! 2. Cu fiecare iterație devine incremental mai bun. Ca să vedeți exact la ce mă refer, vă invit cu drag să urmăriți review-ul meu. Spor la gătit!