Review de film – Dead to Me de pe Netflix

Dead to Me este un serial care m-a surprins, fiindcă nu mă așteptam să îmi placă. Nu m-a dat pe spate complet, dar primul sezon este foarte bine scris și m-am gândit să vă spun ce părere am avut despre el.

Serialul Dead to me este o comedie neagră cu o poveste destul de simplă, cel puțin până la un punct. Într-o noapte, soțul lui Jen Harding este călcat de o mașină și o lasă pe aceasta văduvă. După ce Jen s-a înscris într-un grup cu oameni care au trecut prin experiențe similare, într-una din sedințe o întâlnește pe Judy.

La prima vedere, Judy este o persoană încântătoare, blândă, normală la cap, care are nevoie, la rândul ei. de sprijin. După cum am spus, la o primă vedere. În spate, scenariul ascunde multe lucruri pe care nu le pot scrie aici, fiindcă v-aș strica toată experiența. Dar ce trebuie să știți, e că desfășurarea acțiunii este extrem de bine scrisă, intriga se complică în moduri la care nu vă puteți aștepta, chiar din primul episod, iar finalul sezonului este chiar mai sucit decât concluzia morbidă a primului episod.

În rolul principal o regăsim pe Christina Applegate, pe care sigur o recunoașteți dacă v-ați născut înainte de anii ’90 și v-ați uitat la Familia Bundy. Pe atunci o chema Kelly Bundy și era întruchiparea stereotipului de blonda superbă, ușuratică și prostuță. Dar personajul Kelly a fost doar un rol care demonstrează cât de talentată este Christina Applegate ca actriță. Iar în Dead to Me, performanța ei este ireproșabilă. Trece de la o stare extremă la alta insesizabil de bine, iar pentru mine cel puțin, ea „vinde” show-ului. Apoi o mai avem pe Judy, puțin psihopată dar cu sufletul și intențiile unde trebuiesc să fie. Amândouă formează un duo reușit, care m-a convins să îi fac binge primului sezon și de aceea vi-l recomand și vouă.