Jeep Gladiator – Rubicon Pick Up Truck

Cu toții știm ce impresie excelentă a făcut și a lăsat Jeep-ul anilor 50-60, pe care inca il vedem in serialul MASH. Jeep continuă linia războinică, masculină și construiește Wrangler si Rubicon. Astfel, venea întrebarea: ce mai urmează? Iar Jeep a raspuns!

“Gladiator, we salute you!”

Până la montantul (stâlpul) spate linia Rubicon este perfect păstrată, chiar și unghiurile de atac și degajare râmăn aceleași. 

Dar unde e modificarea Rubicon Gladiator… prima este ampatamentul care crește la 3.488 mm, care lungește mașina la peste 5.5 m, masa maximă în ordine de mers 2.4 tone și poate tracta 2.7 t.

Jeep pune pe Gladiator un motor de 3.0 litri turbo diesel de 264cp, cu un fantastic cuplu de 600Nm și o cutie automata în 8 trepte cu transmisie cu posibilități de cuplare 4×2, 4×4 și 4x4L. Toate acestea împing Gladiatorul de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde și la o suficientă viteză maximă de 177 km/h.

Consumul dat, mediu – mixt, este de 8.6 l/100km, dar noi nu am reușit să îl scădem sub 10.

La interior ne simțim aproape ca în G Klasse. Piele de bună calitate, ornamente din aluminiu, ecran central cu touch de 7″, ce mai încolo și încoace, un adevărat salon de lux al camionetelor.

Mai puțin la plafon, unde păstrarea rudimentarului are cea mai frumoasă scuză. El poate fi îndepărtat (la fel ca panourile ușilor) și Jeep Gladiator devine primul (și deocamdată, singurul) pick-up truck convertible – DECAPOTABIL!!! Toată senzația de libertate eliberată de Rubicon sau Wrangler se regăsește complet și aici în Gladiator.

Prețul este undeva la 74.000 Euro cu toate taxele incluse.

“Gladiator we salute you!” , pot sa zic, parafrazând filmul lui Ridley Scott din 2000. O masina foarte interesantă, o combinație reușită. 

Dă click mai jos să vezi un review spațial…