Încă puțin și ne vedem la Neversea
Cum de au trecut trei ani de la prima ediție? Parcă mai ieri auzeam vești despre intenția autorităților din Constanța de-a organiza un festival de anvergura Untold la malul mării. Recunosc, la început am fost sceptic și nu credeam că vor fi gata la timp și nicidecum că va fi mult peste așteptările mele. Timpul a trecut, am participat la prima ediție cu emoție și nerăbdare, apoi la a doua ediție alături de colegii mei, la rulotă, și iată-ne ajunși în prezent. Evident, și anul acesta vom fi prezenți la malul mării și vom trăi din plin emoția festivalului ce în mod oficial deschide sezonul estival.
Perioada 4-7 iulie va fi cea mai intensă și ca de fiecare dată lista artiștilor este generoasă. Pe lângă artiștii cu care te-ai obișnuit deja la Untold și Neversea, organizatorii au pregătit și surprize. Anul acesta, cap de afiș este rapper-ul american G-eazy care va concerta pentru prima oară în România, pe scena principală a festivalului Neversea. Artistul este cunoscut pentru multele sale hituri, iar unul dintre ele este “Him & I” produs în colaborare cu fosta lui iubită Hasley. Line-up este completat de ATB, Afrojack, Lost Frequencies, Steve Aoki, Rudimental Dj, Jamie Jones, Tale of Us, Andy C, Wilkinson DJ Set, Flux Pavilion, Chinese Man și Subfocus DJ Set, Mahmut Orhan, Matoma, Ofenbach Live și Will Sparks, Alex Parker, dar și de mulți artiști români. Printre care Inna, Delia și The Motans.
Pe scena Daydream vor urca Audio Fly, Gorje Hewek & Izhevski, Black Coffee, Golan Live, Guy Gerber, Jan Blomqvist & Band, Matthew Dikay, Bob Moses Club Set. Scena The Ark va fi animată de pests 20 de artiști printre care Nero Dj Set, CTC + Friends, Culese din Cartier, Paraziții, Șatra B.E.N.Z., Grasu XXL & Guess Who, Macanache, Spike și Valentino Khan. Să nu uităm de scena OASIS unde vedeta de anul acesta va fi celebrul actor și DJ Kristian Nairn, cunoscut de mulți pentru rolul său din Game of Thrones.
Și anul acesta, NEVERSEA și UNTOLD continuă campania „Romania All Inclusive”, campanie ce deschide porțile României pentru zecile de mii de turiști străini. Cele două festivaluri nu sunt o ocazie bună doar pentru distracție, ci și pentru a promova mai bine România, mai ales că ambele dețin titlul de Brand Ambasador al Turismului Românesc și în 2019. Asta înseamnă că sutele, chiar miile de turiști care ajung la noi în țară în fiecare an se vor putea bucura nu doar de festival, ci și de o experiență care să le facă mai cunoscută țara noastră. De la munte până în Delta Dunării, campania „Romania All Inclusive” își propune și în acest an să transforme țara noastră în cel mai mare resort turistic din lume.
Neversea și Untold își îndeplinesc astfel misiunea de a fi mai mult decât două festivaluri de muzică, devenind astfel ambasadorii României în cel mai frumos mod cu putință. Astfel, în parteneriat cu Ministerul Turismului, brățările de festival vor oferi în perioada 7 iulie – 10 septembrie, reduceri și alte facilități la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga țară. De asemenea, pentru o mai bună promovare, de anul acesta sunt disponibile și platformele online untold.com/RAI și neversea.com/RAI unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice, singura obligație a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brățară UNTOLD si NEVERSEA 2019.
Toate obiectivele turistice înscrise în platforma online vor fi promovate pe site-urile untold.com și neversea.com, iar pe lângă beneficii și oportunitatea de a vizita aceste locuri, organizatorii lansează și o provocare turiștilor. Folosești brățara UNTOLD sau NEVERSEA pentru a vizita un castel, un muzeu sau o grădină botanica. Cu siguranță vei posta pe social media. Așa că, nu uita de haștag-ul #rai2019 și te poți afla pintre cei cinci câștigători ai unui kit de festival. Printre obiectivele turistice înscrise în campanie se numără Castelul Bran, Muzeul Național Peleș, Salina Turda, Sinagoga Neologă Zion din Oradea, Cetatea Oradea, Complexul Baroc Oradea, Muzeul Național al Unirii Alba Iulia, Complexul Național Muzeal ASTRA Sibiu și Bastionul Țesătorilor Braşov.
Prețul unui abonament pentru acces general toate cele patru zile de festival este de 549 de lei, iar abonamentul VIP costă 990 de lei. Un bilet pentru o zi de festival, în primele două zile costă 275 de lei, iar în ultimele două zile 302,5 lei. Dacă mergi în gașcă aruncă o privire pe site unde au o mulțime de oferte dacă alegi să cumperi mai multe bilete.
Așa că, fără prea multă vorbărie, număr zilele până plecăm spre festival și abia aștept să simt din nou acea emoție unică. Stați cu ochii pe noi pentru că vom fi live, vom face interviuri cu artiști locali și internaționali și vom posta o mulțime de poze și clipuri video de la eveniment. Dacă nu ai făcut-o deja, nu uita să ne dai un follow pe Instagram!