Review de joc – Get to the Orange Door

Dacă piața este saturată de jocuri AAA, adică cele de buget de zeci sau sute de milioane de dolari care vin cu prețul de pe etichetă de 60 de Euro, uneori mai apare și un joc video creat de către dezvoltatori independenți care nu te va ustura atât de tare la buzunar. Bineînțeles, nici nu ne putem aștepta la o calitate atât de ridicată precum regăsim la God of War ori Resident Evil 2, dar asta nu înseamnă că gameplay-ul nu poate fi la fel de plăcut într-un joc de dimensiuni reduse. O astfel de experiență care mi-a rămas pur și simplu în minte este „Get to the Orange Door”.

În primul rând, GTTOD este un shooter sci-fi cu un filtru neon-retro din anii ’80. Adică grafica standard nu se aplică aici și te simți ca în filmul Tron. Dacă ar avea atmosfera lui Cyberpunk, shooting-ul și armele din Apex Legends, iar muzica din Hotline Miami. Asta este cea mai scurtă asemănare pe care i-o pot face, fiindcă stilul jocului este unic, dar cu elemente din extrem de multe alte jocuri de succes. Un asemenea risc putea fi detrimental pentru dezvoltatori, dar iată că jocul le-a ieșit fantastic. Serios că nu m-am mai distrat atât de tare cu un shooter inovativ de la Super-Hot încoace.

Image result for get to the orange door

Scopul jocului este simplu. Vin inamici, încerci să nu rămâi gură cască la stilul estetic al jocului și după ce carotezi destui dușmani portocalii, ajungi la ușa portocalie și termini nivelul. După cum am spus, simplu, nu? Ei bine, este, dar nu asta contează. Inamicii chiar nu se sfiesc deloc să te urmărească agresiv peste tot, iar mecanica de shoot-ing este atât de bună, încât nu îți mai vine să ajungi la ușa portocalie, ci ai vrea doar să stai să împuști țintele încontinuu.

Image result for get to the orange door

A, da, partea cea mai bună? Are „bullet-time”, adică poți încetini timpul, poți alerga pe pereți, exact ca în Titanfall sau Apex Legends și toate aceste elemente împreunate formează un joc excelent, mai ales că îl puteți găsi pe steam la prețul de 12.49 Euro.