Review de joc – The Division 2 – Jocul meu preferat de concediu

Tom Clancy's The Division® 2_20190322213903

Ce pot spune din start despre The Division 2 este că a ieșit foarte bine. De la grafică, la gameplay, la imersiune și conținut, Division 2 este un shooter online care merită jucat.

În primul rând jocul este de tip „looter shooter”. În alte cuvinte, este o experiență în care scopul e să faci level, ca să iei echipament mai bun, ca să faci level din nou, să iei echipament și mai bun și așa mai departe. Cam acesta este mecanismul intrinsec a jocului.

Primul lucru cu care te confrunți este grafica. Eu nu am putut să rămân neimpresionat de cum arată acest joc. Chiar m-am oprit, ca să pot savura estetica din intro. După ce treci de „fazele preliminare”, începi să iei misiuni și să te duci în recunoaștere. Pe hartă vei găsi zone pe care le poți accesa în funcție de level. În funcție de rangul la care ai ajuns, știi exact unde să te duci ca să crești. Sunt înnebunit după metoda asta deoarece face totul mult mai simplu de urmărit.

Misiunile principale sunt bine realizate dar nu nemaivăzute. Mă refer la poveste. Se putea și mai bine dacă introduceau un antagonist cu o poveste precum cea a lui David din The Last of Us. Dar este doar opinia mea. Locațiile din misiunile principale sunt de asemenea bine gândite ca design artistic. Așa treci prin tot felul de scenarii și nu simți că vezi același tip de clădire încontinuu. Tot aici, level design-ul este extrem de bun și durează ceva până termini o astfel de aventură. După care, ești recompensat pe măsură, bineînțeles. Mai important decât atât, Division 2 este distractiv. Mecanica de shooting se simte foarte bine și nu am întâlnit ceva să nu îmi placă din acest punct de vedere.

Am spus mai sus că jocul este un looter shooter. Adică scopul este să găsești echipament din ce în ce mai bun. Sună simplu în teorie, dar cu practica e mai greu uneori. Dacă mai țineți minte Diablo 3 când a apărut, sau Destiny 1. Din fericire, aici nu e cazul. Deoarece algoritmul menit să te recompenseze cu astfel de lucruri este foarte bine pus la punct. Inițial, primești lucruri de o anumită calitate apoi, pe măsură ce evoluezi, începi să găsești echipament din ce în mai bun. Exact cum ar trebui să fie un „looter shooter”.

Acestea fiind spuse, Division 2 este un joc foarte bun și complet, încă de la lansare. Mai are și câteva bug-uri, bineînțeles, dar nu duci lipsă de nimic deocamdată. Pachetul întreg îți oferă zeci de ore de gameplay și dacă joci cu unul sau mai mulți prieteni, experiența devine de neuitat. Cu siguranță este jocul meu de concediu, anul acesta. Și faptul că urmează mai mult conținut în anii ce vor urma, nu mă face decât să îl recomand fanilor acestui tip de joc.