The Ranch | Netflix – Cel mai bun sitcom pe care l-am văzut

După seriale de comedie precum Doi bărbați și jumătate sau Last Man Standing, vine unul de la Netflix care m-a luat total prin surprindere și m-a făcut să mă îndrăgostesc de personajele sale. Pentru mine, The Ranch este cel mai bun sitcom pe care l-am văzut vreodată și în următoarele rânduri voi încerca cât mai bine să explic și de ce.

Acțiunea are loc în statul Colorado, la o fermă de cowboy și se învârte în jurul familiei Bennet. În vârful lanțului trofic familiale se află Sam Elliot, care umple ecranul când apare. Poate îl recunoașteți din A star is born cu Lady Gaga. Apoi urmează soția sa și cei doi fii, interpretați de către Ashton Kutcher și Danny Masterson. Pe ultimul probabil că vi-l amintiți din That ‘70s show. Nu vreau să vă stric surprize, dar vor apărea multe personaje din acel serial.

The Ranch urmărește viața acestor oameni și a dramediei zilnice care reiese din dezaprobarea tatălui față de copiii săi, pe care îi consideră leneși și netrebnici. Mai ales pe personajul lui Ashton care se întoarce după o absență de 15 ani. Motivul pentru care a plecat a fost să își îndeplinească visul de a deveni vedetă de fotbal american. Doar că nu a reușit, a rămas fără bani și s-a întors acasă.

Prin asta ne putem da seama din start că în -The Ranch- nu este vorba despre cât de roz e viața și despre cum poți ajunge orice dacă muncești destul de mult. Uneori, în orice ai încerca, pur și simplu nu ești destul de bun să ajungi unde ți-ai propus.

Relația dintre cele trei personaje principale, tatăl și fiii săi, este plină de umor. Mai ales prin modul spartan pe care îl are în sânge personajul lui Sam Elliot. Pentru el ferma e totul, apoi vine soția, câinele, vacile și undeva în josul listei se află și fiii săi atot-dezamăgitori. Ba chiar în testamentul său stipulează că îi lasă tot câinelui. Ce ador la acest personaj este faptul că împământarea lui în realitate și în abordarea practică a lucrurilor este fără limite. Motivul pentru care a fost creat Beau Bennet este să reprezinte vocea rațiunii reale într-o lume scăpată de sub control. Mă refer la contrastul personalității sale clasice și tot curent post-modernist care este la cote maxime de absurditate în Statele Unite.

Image result for the ranch

Pe de cealaltă parte, fiii săi chiar sunt netrebnici uneori. Mai ales pe Ashton îl auzim aproape în fiecare episod cum își cerea scuze sincere cuiva. Mereu reușea să o dea în bară. Și nu vorbesc despre împușcat conserve în spatele casei și de nimerit din greșeală vaca vecinului. Veți vedea despre ce vorbesc. La un moment chiar mi s-a părut foarte antipatic din punctul acesta de vedere. Serios, când te vei învăța să nu mai faci prostii, Ashton?!

Fratele său, Rooster… ei bine, îl cheamă rooster. Adică cocoș. Cred că se înțelege de la sine ce fel de personaj este. Încrezut, arogant, nu îi pasă decât de sine, caută fete pe care să le agațe la barul mamei sale și în general râde încontinuu de cât de inutil este fratele său. Uneori exagerează, uneori are dreptate, dar mereu m-a făcut să râd atunci când livra cele mai geniale replici pe care le-am auzit vreodată într-un serial de comedie.

Vă puteți închipui că din acest trio magic reies niște scene de umor de te lasă cu maxilarul în durere. Piesa de rezistență fiind Beau Bennet, mereu dezaprobator, mereu atot-cunoscător, mereu dezamăgit de toți oamenii din jurul său. Ok, poate exagerez. Doar de fiii lui este dezamăgit. Cu restul lumii se înțelege foarte bine. În afară de vecini, bineînțeles. Și de vegetarieni, vegani, oameni care vor să salveze planeta, cei care nu beau whiskey, cei care nu vor gluten și practic orice altă categorie de oameni care nu gândește ca el. După cum am spus: Beau Bennet este absolut genial.

Ce iubesc enorm la acest serial este faptul că printre râsete, sunt momente cu o asemenea greutate emoțională, încât până și Ashton Kutcher m-a făcut să lăcrimez de două ori. Nu am avut cum să mă abțin să nu mă îndrăgostesc de personajele din The Ranch și astfel m-au făcut părtaș la acțiune. Nu mai eram un simplu spectator, ci participam sentimental la acțiune și eram investit 1000% în fiecare scenă.

The Ranch este un serial genial pe care îl recomand oricui. Mai ales că are zeci de episoade. Cel puțin eu așa m-am relaxat în vacanța de Crăciun. Spor la vizionat și numai bine!