O nouă colaborare – Nintendo și Bloomingdale’s

De la apariția sa din 1981 în jocul Donkey Kong, Mario, pe numele lui vechi Jumpman, este astăzi unul dintre cele mai cunoscute perosonaje de joc video. Mario Bros. a fost primul joc ce a inclus numele de Mario în titlu, iar din 1983, jocul a marcat și prima apariție a lui Luigi, fratele mai mic al lui Mario. De asemenea, mascota firmei Nintendo, Mario, cu ale sale ciupercuțe, flori otrăvitoare și broaște țestoase, a devenit un simbol foarte ușor de recunoscut.

Odată cu apariția jocului Mario Odyssey pe Nintendo Switch, producătorii au inclus opțiunea de-al îmbrăca pe Mario într-o mare varietate de modele de haine. Și cum fanii au fost de-a dreptul încântați de idee, reversul medaliei nu putea să fie decât un alt succes. Cel puțin așa s-au gândit cei de la Bloomingdale’s, unul dintre cele mai cunoscute magazine de retail din Statele Unite.

Bloomingdale’s este un magazin high-end de înaltă calitate, iar prețurile elementelor din colecție reflectă acest lucru. La un preț de 300 de lei pentru un tricou simplu, cu logo-ul Mario pe piept sau o șapcă la fel de simplă la prețul de 325 de lei, putem spune clar că nu este o colecție accesibilă. Este adevărat că materialele sunt unele dintre cele mai bune, dar totuși nu sunt convins că se justifică prețurile atât de mari. Și asta nu este tot. Ai la dispoziție o grămadă de accesorii și produse cu tematica Mario. De la colace de baie, shorturi, huse de telefon, până la ghiozdane și termosuri. Așadar, dacă ești mare fan Mario dar și nostalgic, colecția asta s-ar putea să te încânte foarte tare.

Am selectat câteva elemente care mie mi-au plăcut, dar găsești lista completă aici. Nu-ți face griji. Bloomingdale’s livrează și în România.

Nintendo

Nintendo