Mărci de ceasuri care dau ora exactă în 2018

Când banii cu toptanul uraţi de colindători pentru 2018 se vor materializa în viaţa reală, vei fi şi tu pregătit să păşeşti în rândul tipilor eleganţi, decoraţi cu bijuteria masculină supremă, ceasul de mână. Odată rezolvată problema bugetului pentru o asemenea achiziţie care să-ţi măsoare destrămarea, vorba poetului Lucian Blaga, vei descoperi că paleta de potenţiale opţiuni este foarte vastă. Atât de vastă, încât o viaţă nu ţi-ar ajunge să probezi şi să evaluezi orologiile ce s-ar potrivi pe încheietură mai bine. Din fericire, m-am uitat în jur, am citit părerile marilor experţi în stil şi mă simt în măsură să-ţi recomand mărcile de ceasornic aflate pe val şi-n pas cu timpurile, în 2018.

Audemars Piguet

Când vine vorba de ceasurile bărbatești, marca Audemars Piguet pare să pună accent tot mai mare pe legendara sa nuanță de stejar roșu. Dar de ce nu, atât timp nuanțele lemnoase au fost temelia acestui brand o perioadă destul de lungă? În 2018, brandul vine cu un model construit pe o platforma de platină, care sigur îţi va atrage atât atenția şi-ţi va uşura contul de o o sumă consistentă.

Arată într-adevăr ca o fiară. Lansat în 1972, Oak Oak a fost disponibil în variantele cu metale prețioase abia după cinci ani. Acum, la mai bine de patru decenii de la primul Oak de aur, Audemars Piguet a mai produs două modele de 39 mm, cu o selecție de cadrane disponibile în mai multe nuanțe. O fi el frumos, dar şi costă cât un apartament de patru camere în Vaslui. Ceasul ajunge la $43.000 în varianta de culoare champagne.

Breguet

În 2018, denumirea legendară a mărcii Breguet îmbină misterul tehnic cu istoria sa de producător oficial al cronometrului Marinei Franceze. Printre caracteristicile care-l diferenţiază în faţa concurenţei, brandul poate enumera ecuația funcției de timp, calendarul perpetuu retrograd și indicatorul de putere. Prin designul lor, ceasurile Breguet descriu, mai vag sau mai explicit, navele de război din secolul al XVIII-lea. Pentru 2018, experţii recomandă să păstrăm o notă simplă, cu modelul Classique 7147. Nota sa albastră este finisată în smalţul “grand feu” imprimat pe acele de oţel. Frumos şi de efect la prima întâlnire, fie ea romantică sau de afaceri, mai ales că acest exemplar se vinde la preţ de chilipir, cu modesta sumă de $16.000.

 

 

Breitling

Vestea cea mare pentru iubitorii ceasurilor de lux este că faimoasa companie Breitling a fost vândută. După luni de speculații, acţiunile firmei au trecut în mâinile gigantului CVC Capital Partners, pentru aproximativ 740 de milioane de lire sterline. Astfel s-a încheiat domnia dinastiei întemeiate acolo de Ernest Schneider în 1979 şi continuate de fiul acestuia, Theodore, din 1998 încoace. Tânărul Schneider a păstrat 20 la sută din companie, chiar dacă acum nu va mai lua singur deciziile.

La Breitling, ne îndreptăm privirile către Superocean Heritage, lansat pentru a marca aniversarea modelului 60 de altădată. Notele de epocă se potrivesc perfect cu un cadru ceramic, de 42 mm sau de 46 mm. Clienţii pot opta pentru mai multe cadrane, disponibile în negru, argintiu, albastru sau bronz. Ceva mai accesibil prin comparaţie cu celelalte mărci, Superocean Heritage poate fi al tău dacă te poţi şi tu lipsi de $3.800.  

 

 

Christopher Ward

Brandul englezesc a făcut istorie încă de la naşterea sa, în 2004, prin strategia de marketing până atunci complet neortodoxă în lumea ceasornicarilor de elită. Britanicii şi-au distribuit produsele de lux numai şi numai prin comenzi online. Iar succesul de piaţă a validat cu brio planul de afaceri pe care nu toată lumea ar fi pariat la vremea aia. Între timp, Christopher Ward a călcat pe urmele companiei Hublot și a început să colaboreze cu Morgan Motor Company. Rezultatul acestei cooperări este o trilogie concepută pentru a completa liniile Classic și Aero. Pentru 2018, Ward vine cu C1 Morgan 3 Wheeler, un model care sigur îţi va atrage atenţia și pe care îl poţi lua acasă contra sumei de $2.500.

mărci de ceasuri

Hublot

Gurile rele care cleveteau în 2017 că Hublot s-a autoeliminat din rândurile avangardei au acum motive temeinice să tacă ruşinate. Compania şi-a mai demonstrat de două ori capacitatea de a crea adevărate miracole tehnice, pentru a le tăia elanul scepticilor şi pentru a-şi revigora propriul moral. Prima lovitură la ficaţii rău-voitorilor a fost cronograful jubiliar Techframe Tourbillon, realizat în cooperare cu Ferrari pentru a marca şapte decenii de la întemeierea scuderiei. În 2018, Hublot rămâne în trend cu un Classic Fusion Italia Independent, un model conceput în colaborare cu Lapo Elkann și Luca Rubinacci. Se potriveste perfect la un costum şi costă cam cât o revizie la Ferrari, adică un mizilic de $14.000.

mărci de ceasuri