Peugeot 208 review

Am fost dintotdeauna fan al mașinilor mici de la Peugeot. Mi-a plăcut atât de mult 206, că am vrut să fie prima mea mașină. Am tunat-o și vopsită în zeci de variante în Need For Speed Underground. Dar, următoarele două generații au fost atât de plictisitoare și distante de ce lăsase moștenire 206. Ce să mai zic de 205?

Așadar, 208, varianta 2.0 pare să fie pe traseul corect. E o mașină fun nu doar ca design, ci și prin felul prin care se conduce. În varianta electrică o să fie de-a dreptul o bombiță.

Design

Are silueta vechiului 206. Și cam atât cu istoria. În rest arată ca un baby 508 și nu e un lucru rău. Avem colții agresivi pe față și stopuri mici pe spate, unite de o bandă neagră din plastic lucios. E sexy. Cred că e cea mai frumoasă mașină din clasa mică.

Motorizări

Aici e interesant pentru că ai trei opțiuni de combustibili: diesel, benzină și electricitate. Dacă nu ai bani de varianta electrică, benzina e ce trebuie pentru oraș. Va consuma puțin și merge de minune cu cutia cu 8 trepte, o altă surpriză plăcută.

Din păcate mașina a obținut doar patru stele la euroncap. Nu e mai slabă ca generația precedentă care are 5 stele, pentru că sunt alte condiții de testare acum. Au fost probleme la impactul frontal, la impactul cu pietonii iar sistemul de frânare autonomă reacționează lent pentru că folosește o cameră și nu senzori pentru detectarea mașinilor ori bicicliștilor.