Urmăresc evoluția acestei mașini încă de la prototipul Mission E. Genul de mașină în care nu intru cu așteptări, tocmai ca să nu fiu dezamăgit. Am unele mici de tot, dar pot trece ușor peste pentru că nimeni nu-i perfect. 

Taycan arată superb. Recunoști ușor că e un Porsche deși liniile frontale sunt îndepărtate de cele ale unui 911. Taycan e desenat natural și fără vreun indiciu că este un vehicul electric. O pot da de gol doar jantele model AERO, care au 20 de inch și sunt acoperite generos ca să fie mai eficiente dar și cele două porturi de încărcare. 

Iar acum vorbim un pic și pentru cei care chiar au bani de Porsche iar Taycan nu e primul model pe care-l cumpără. Se conduce ca un Porsche. Direcția este fin reglată și am simțit imediat cât de conectat este totul la șofer. Chiar dacă este un vehicul electric futurist, tot o simți mecanică. O ajută mult centrul de greutate jos dar și roțile spate care pot vira ca să facă mașina mai stabilă. Așadar, chiar dacă Taycan cântărește 2,3 tone, tot te poți distra cu ea. 

Sistemul de 800v îți permite să faci continuu accelerații rapide dar și s-o încarci la putere mare. Pe scurt, rezistă mai bine la temperaturi ridicate. Așadar, dacă mergi tare cu această mașină, o să cedeze anvelopele întâi. 

Pe de altă parte e foarte probabil ca interiorul să nu fie pe placul celor din clubul Porsche. Multe ecrane, puține butoane care să te facă să te simți într-o mașină de lux. Dar, e cazul să evoluăm. 

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.