Mi s-a făcut rău în Tesla Model 3 Performance

Am un stomac destul de tare și antrenat pentru condus pe circuit, însă, accelerația bruscă și frânările imediate, mi-au terminat urechea internă. Mi-am revenit repede, dar… nah. Abia aștept să citesc comentariile de pe Youtube, cum că sunt un inapt, inadaptat și un puști de bani gata cu șosete roz de la cei care știu ei mai bine cum e cu mașinile.

Vestea bună e că am fost surprins astăzi de mai mult decât urechea mea internă: de Model 3 Performance. Cuplul instant fac un deliciu orice ieșire din viraj. Pui botul mașinii către următorul viraj iar pedala de accelerație devine un aparat care ia fiecare atom din corpul tău și-l teleportează. Frânele uriașe opresc cele două tone rapid. Forța lor o simți și-n amortizoarele față care trebuie să suporte greutatea. Dacă nu ridici brusc piciorul din pedala de frână, ci faci asta regresiv, o  să poți să intri în viraj fără subvirare. E o mașină neutră, în ciuda greutății iei. Dacă vrei spectacol, activezi TRACK MODE.

Abia de aici te poți juca cu ea, dar nu poți să faci drifturi ca într-un BMW M3. Nu e la fel de fun din punctul ăsta de vedere, de aceea, indiferent de câtă experiență ai la volan, poți  să devii ușor un erou pentru prietenii tăi. Arta ți-o arăți în secunde date jos, nu-n derapaje controlate. 53 de secunde a fost timpul scos pe Academia Titi Aur, cu rezerve de 3 secunde cel puțin. Așadar, fără efort am ajuns la timpul lui Audi RS4.