Le-a luat ceva celor de la BMW să umple această nișă pe care umblă deja Mercedes-Benz cu GLS (cu S de la Clasa S) și Range Rover. Nu e cel mai popular segment dar poate deveni amiralul mărcii, cu confort și tehnologie la superlativ. Un fel de diamantul de pe coroană. Un fel de gemul de pe dulceață. Crema de alune de pe clătite. Ai prins ideea.

Ce impresie mi-a lăsat?

O astfel de mașină nu are nevoie de investiții mari în cercetare și dezvoltare. Așa că e no brainer pentru BMW, cum ar zice englezul. Ai platforma și cea mai tare tehnologie din care sculptezi acest monstru de peste două tone. Pierzi mai mult timp efectiv pe setarea ei corectă pentru drumuri și pentru calibrarea senzorilor. Totul se simte ca într-un BMW de lux, materiale minunate peste tot și totul funcționează ireproșabil.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

Cum arată?

Nu mai există BMW conservator. Și am impresia că discuțiile despre această mașină seamănă cu cele purtate atunci când Bangle era șef pe creion. Și iată că acum oamenii îl plâng. Seria 5 a apărut după ce a plecat Chris Bangle, nu mi-a rămas clar în minte, dar știu să-ți arăt imediat lucrurile faine de pe noul seria 7 sau X7. Așadar, dacă mă întrebi pe mine, grila e modernă și țipătoare și e o evoluție evidentă. Nici Picasso nu mai făcea portrete clare spre bătrânețe. Asta nu înseamnă că sunt urâte.

Care îi este rolul?

BMW nu o să facă o avere din acest SUV. E pentru o clientelă selectă și o văd populară prin flote, sincer. Dacă o vrei ca mașină de familie cred că ești mai câștigat cu un BMW X5, unde portbagajul e mai mare. X7 va fi în schimb mai confortabil și se detașează cumva de sportivitatea modelelor mai mici. E mai elegantă poți plimba un CEO prin oraș.

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.