Karaoke și drifturi în Tesla Model 3

Frumusețea internetului e că poți să faci ce vrei, când vrei și orice idee creață aterizată spontan în creier poate să ajungă succes garantat, cu zeci de mii de vizionări în câteva zile de la publicare. Nu mă crezi? Cum îți sună să pui laolaltă o trupă de acapela, cu un pilot într-o mașină electrică pe un circuit din județul Dâmbovița?

De altfel, tot acest nou sezon din Big Boys Toys este o excepție de la normal. Printre altele o să vezi un Porsche electric apărut cu șapte ani înaintea lui Taycan, o tricicletă și un utilaj proiectat să distrugă orice. Plus un Maybach, pe lângă a doua cea mai mare macara din Europa.

Primul episod este cu mașina care m-a speriat cel mai tare. M-a făcut mai alb decât un perete dat cu cea mai puternică vopsea lavabilă. E pentru prima dată când mi se face rău la volan și e o senzație pe care n-o doresc nimănui. Accelerația este brutală, frânarea la fel. Nu e ușor să miști două tone dintr-un viraj în altul, iar urechea mea internă lucrează mai greu decât anvelopele lui Model 3 Performance. Prima sută e făcută-n vreo 3,5 secunde, și nu asta-i spectaculos la ea, ci felul în care iese din viraje. Nici n-ai timp să procesezi ce se întâmplă după ce apeși pedala de accelerație, că ai ajuns în următoarea curbă. Se vede asta în reacția celor de la AdLibitum.

Sunt mai tari decât orice sistem de navigație sau audio din mașină. Să dau 5000 de euro pe un Bowers&Wilkins? Nu vreau să sune rău, dar mai bine le dau eu băieților o bere și mă ofer șoferul lor. Într-o Tesla.