Review de film – 6 Underground de pe Netflix

6 Underground nu este cel mai fericit titlu pentru acest film după părerea mea. Cred că nu îi face dreptate. Este atât de over the top, adică plin de acțiune incredibilă, încât cred că a reînviat genul filmelor respective. Adică Gerard Butler tot încearcă cu seria Olympus has fallen, dar vă spun cât de sincer pot că așa secvențe nu am mai văzut de foarte mult timp.

6 Underground este regizat de către legendarul Michael Bay, omul din spatele seriei Transformers sau Bad Boys I și II. Capul de afiș îi aparține lui Ryan Reynolds și ca în multe dintre rolurile sale, personajul său este mulat după el. La mică distanță în spatele lui, printre alții mai puțin cunoscuți, vin Melanie Laurent din Inglorious Basterds și Ben Hardy din X-Men Apocalypse sau Bohemian Rhapsody.

Povestea filmului este simplă. O echipă de șase oameni sunt practic morți pentru restul lumii. Liderul lor este Ryan Reynolds, iar împreună pornesc să facă lumea un loc mai bun. Cum? Măcelărind tot ce le iese în cale, în stilul senzațional și inconfundabil a lui Michael Bay.

Image result for 6 underground screens

Cel puțin scena de la început e doldora de momente formidabile și cred că durează undeva la 15-20 de minute. Modul în care este editat filmul îi dă și mai multă valoare. Aici trebuie să mă raportez tot la prima scenă cu urmărirea de mașini. Primele secunde m-au prins cu chingi cu tot și nu mi-au dat drumul nici după ce am terminat filmul de două ore.

Image result for 6 underground screens

6 Underground trebuie neapărat să îl vedeți dacă sunteți fani a lui Michael Bay sau a filmelor cu explozii și acțiune fără încetare. În glumă sau nu, dacă mă întreabă oricine despre el aș spune asta: „nu ai văzut film de acțiune până nu l-ai văzut pe ăsta”. Deși are multe inconsistențe de logică pe ici-colo, nici nu îți mai pasă la un moment dat la câte se întâmplă. E pur și simplu distractiv și relaxant.