Ecran de 141 CM într-o mașină. CES Ziua 1

De vreo câteva zile mă uit gură cască la MBUX Hyperscreen. Stai liniștit, că nu e un nume pompos doar de dragul de a fi pompos, chiar este un hyperscreen. Practic, tot bordul este un ecran de la un capăt la celălalt. Și, după cum vezi, nu e o chestie plată ca o tagliatelle de la o ușă la alta. Are suișuri și coborâșuri și guri de ventilație printre… Are steluțe și touchscreen. Ach du grosser GOT.

Așadar, nu este doar un ecran care îți afișează cu cât depășești limita legală de viteză ci este un sistem mai complex în spate, care vine și cu inteligență artificială. Te învață, știe ce să-ți afișeze pe ecran în funcție de perioada zilei, de trafic, de locul în care te afli… Toate informațiile de pe ecran sunt afișate contextual, deci nu trebuie să cauți prin meniuri cine știe ce adresă, post de radio sau mai știu eu ce. Deci, în teorie, acest MBUX Hyperscreen este mai simplu de folosit. Și, apropo, nu e doar un gimmick acest ecran, el chiar va exista pe EQS, S Classe electric, cu alte cuvinte. 

Și aici nu mai e doar despre șofer ci și pasager, pentru că și el are un ecran. Sunt 7 setări de afișaj, aici depinde ce ce vrea să vadă ocupantul locului din dreapta. În cazul în care scaunul este gol, atunci ecranul arată niște steluțe. 

Partea interesantă e că pe măsură ce mergi cu mașina, ea te învață. MBUX va fi mai bun la 1000-5000 sau 10.000 de kilometri decât atunci când ai cumpărat mașina. Verifică clipul pe care l-am pus în articol, o să afli informații proaspete și de la BMW sau Panasonic.