Hai să-ncepem cu cel mai nou SUV electric, este vorba de Volkswagen ID4. Și doamne, ce mă bucur că nu mai apare Crozz în denumire. Este așadar un suv-compact, , cu autonomie mare, construit pe aceeași platformă MEB, ca ID3. Și stai liniștit, așa cum am văzut și la ID3, ID4, va arăta exact ca-n poze, minus colantul odios care camuflează formele mașinii. Spre deosebire de passat, pare mai puțin plictisitor. Pentru început, ID3 va fi vândut într-o versiune cu propulsie și autonomie de vreo 500 de kilometri. Ai auzit bine, n-am avut autocorrect. Putere, ne așteptăm pe la vreo 200 doar pentru puntea spate. Doamne, în ce lume trăim. BMW vinde mașini cu tracțiune față și volkswagen cu spate. 

ID4 va avea încărcare rapidă, până la 80% în vreo 30 de minute la o priză de 125-150kw. ID4 ar trebui să apară anul viitor. Este un model global care va fi produs în Germania, China și Statele Unite ale Americii. Dacă reușim să extirpăm virusul. 

Urmărește clipul până la capăt să afli informații și despre Fiat 500 electric, BMW i4 și faceliftul de pe Mercedes-Benz Clasa E.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

One comment

  1. 1

    Da… lumea migreaza usor dar ferm spre automobilul electric.
    Am fost suspicios si inca sunt, cand vine vorba de implementarea in tarile… africane de pilda.
    Morile macina greu in Germania. Ma asteptam sa se miste mai repede nemtii in directia asta.
    Acolo exista protectie sociala, investitii nerecuperate in totalitate in technologiile actuale, interese…
    Fiat… saracii italieni. Stiti ce inseamna Fiat in germana ? (poate George stie): “Fehler in allen Teilen”…
    Intre timp m-am uitat si eu si iata ca am mai gasit inca una: “Für Italiener ausreichende Technik” :))))
    Porsche si-a facut temele cu Taycan dar din cate am inteles tot nu tine pasul cu Tesla.
    E de neanteles cum acest newcomer reuseste sa umileasca producatori cu 100 de ani vechime.
    BMW s-a straduit sa asocieze imaginea unui automobil electric ca cel al unui OZN.
    Da… lucrurile au inertie mare in Germania, un muncitor care a lucrat 20 de ani intr-o fabrica, cu contract fest facut in vremurile bune (pana prin 2000), ar putea primi chiar si 100k EUR daca este disponibilizat. Un simplu muncitor. Si sunt milioane care lucreaza in industria auto.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.