Ne plac mașinile puternice. Și dacă le combini cu muzică bună, femei frumoase și o gașcă de nebuni care se întrec 3000 de mile prin Europa, s-ar putea să spui că ai ajuns în rai. De fapt, vorbesc despre GUMBALL 3000, un raliu controversat care pe 6 și 7 Mai se oprește la București.

Toată această nebunie care pare că este o joacă de copii fandosiți a ajuns să valoreze zilele acestea 300 de milioane de euro și a fost gândită de Maximillion Cooper, un designer și colecționar de artă din Marea Britanie.

Prima cursă a avut loc în luna Mai 1999, iar Cooper și-a invitat prietenii cei mai influenți într-o aventură în jurul Europei. Rețeta este simplă. Supercaruri, petreceri cu modele în fiecare capitală prin care trec și vedete însetate de viteză. Prima ediție a raliului a fost un succes, fiind preluată de pagini precum GQ, Esquire și Vanity Fair.

Raliul de anul acesta are ca punct de start orașul Dublin, și ține-te bine, se termină la București, în Piața Constituției. Dacă cele o sută de supercaruri vor ajunge întregi până la București, ne vom bucura de o mega-petrecere dar și atmosferă plină de adrenalină.

Da, știu, am trecut de vârsta copilăriei. Însă zilele acelea am de gând să simt această experiență unică pe care până acum o vedeam doar la televizor.

Noi vom fi acolo și îți promitem ședințe de live streaming, livebloging și update-uri în timp real.

Dacă încă nu te-am convins, trebuie să vezi câteva imagini din anii trecuți.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

 

You Might Also Like

8 Comments

  1. 1

    Salut, George Buhnici.

    Nu inteleg, care e treaba cu Gumball 3000. Un The Run in viata reala ?
    Poti confirma daca Gumball 3000 e legal ? Adica, daca are licenta din partea autoritatilor de street racing.
    Sincer, e mai frumos in DTM sau Le Mans 24 si mai… safe. ;)

    • 2

      Eu am participat la Gumball 3000 Rally anul trecut si pot sa iti spun ca nu este ceea ce pare la inceput. Gumball 3000 Rally este legal dar nu este un raliu in sensul traditional al cuvantului. Este mai mult o excursie intre doua orase aflate (de obicei) la 3000 de mile distanta (cam 4,800 km) si e un eveniment de lifestyle. Oameni super bogati si vedete din toata lumea participa pentru ca intr-adevar este o experienta pe care nu vrei sa o ratezi. Asta deoarece Max Cooper are grija sa aleaga un traseu care permite soferilor sa se bucure cu adevarat de masinile pe care le conduc. Anul trecut de exemplu, traseul a fost de la Stockholm la Oslo, Copenhaga, trecut cu feribotul pana in Germania, apoi spre Amsterdam de unde masinile au fost puse intr-un avion si s-a zburat spre SUA unde au continuat spre San Francisco, Los Angeles si Las Vegas. Traseul a fost ales de asa natura incat sa se treaca prin cele mai frumoase zone ale peninsulei Scandinave, inclusiv podul Orebro care trece pe sub apa si iese in Danemarca. In plus, in fiecare zi ai cate un pit-stop in locatii exotice, cum au fost fabrica Koenigsegg, castelul Rosenborg sau Death Valley in SUA.

      Ce face experienta foarte atractiva este nu numai faptul ca ai ocazia sa conduci si sa vezi toate locatiile astea in compania unor vedete si a unor masini incredibile ci si faptul ca in fiecare seara se organizeaza cate o petrecere pe cinste care iti depaseste asteptarile de fiecare data. Asta este si factorul de risc din pacate. Asta deoarece programul este destul de hectic.

      Te trezesti dimineata la 7 pentru a putea lua micul dejun la hotel si apoi sa fii informat cu privire la parcursul zilei (ce traseu trebuie sa urmezi, unde trebuie sa ajungi), pleci din oras pe la 8-9, conduci pana pe la 14-15 cand ajungi la primul check point, iei masa si continui pana in orasul de destinatie. Ajuns acolo, te cazezi la hotel, te duci la cina (de obicei in jur de ora 20-21) si apoi te pregatesti de petrecere. Asta mai dureaza pana pe la 2-3 (depinde cate vrei sa stai) iar a doua zi la 7 trebuie sa fii iar in picioare. Asta duce la oboseala si uneori la soferi care, desi au baut cu 4-5 ore inainte, cred ca nu mai au alcool in sange a doua zi dimineata. Asa se intampla accidentele din Gumball despre care s-a tot scris. Eu dupa o saptamana aratam a zombie din cauza oboselii.

      Cu toate astea, este o experienta de neuitat si nu are nicio legatura cu DTM sau LeMans, unde echipele chiar concureaza pentru cel mai bun timp. Asta e o plimbare mai mult decat orice.

    • 3

      Gunball nu are legatura cu DTM, Le Mans si alte curse. este un Legal Street “Racing”. de fapt o plimbare cu multe “cohones”

  2. 5
  3. 6
    • 7
      • 8

        Nu ai vreo idee cand ar trebuie sa treaca granita?Stiu ca azi la 14:30 au fost in Mogyoród si maine sunt in Sibiu si Bucuresti.As vrea sa merg pana acolo la Nadlac,ca e cel mai aproape de mine,sa ii vad putin…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.