Tehnologia Maglev nu e nouă ci are niște zeci de ani. E de pe vremea când noi ne lăudam cu Dacia 1100. De ce nu e peste tot acum? E greu de implementat pentru că e nevoie de o infrastructură cu totul nou, în paralel cu ce există deja. E nevoie de pasaje și magneți scumpi și puternici. Pe când TGV sau alte linii rapide au fost construite pe standardele existente deja.

Dar dacă le aduni pe toate acestea la un loc, pe urmă e floare la ureche. Maglev e mai ieftin de întreținut dar și obiectiv turistic.

Linia pe care noi am mers leagă gara din Shanghai de aeroportul aflat la 30 de kilometri distanță, gen Gara Filaret cu Aeroportul Otopeni. Doar că drumul ăsta e făcut în 7 minute, în loc de o oră iar biletul costă vreo 30 de lei. Mi se pare ireal. Așa că am filmat ca să-mi rămână amintire.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

One comment

  1. 1

    Salut băieți, mi se pare destul de zgomotos având în vedere că plutește. Merg destul de mult cu TGV și la viteză mai mare decât cea înregistrată de voi în materialul vostru mi se pare mai silențios… Ideea de a parcurge distanțe așa mari într-un timp atât de scurt este genială, așteptăm hyperloop…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.