[VIDEO] Turboccino – Opel Mokka (2013)

Micuț, compact, puternic, 4×4. Cât de cât frumușel. Nu sunt chiar multe lucruri care l-ar putea descrie pe Mokka. E un pic anost în comparație cu Juke și cel puțin neinteresant pe lângă Cactus. Și pierde prin neprezentare lângă Mazda CX-3.

Îmi plac însă motoarele. 140 CP putere pe o Corsa înălțată? Da, te rog! Ai putea să-i spui Mokka OPC. Sunt mulți cai-putere acolo pentru un SUV-uleț de oraș. Tracțiunea 4×4 s-a dovedit genială pentru vremea pe care am prins-o. De fapt, n-am avut chiar atâta zăpadă pe cât mi-aș fi dorit eu.

Cel mai mult mi-a plăcut interiorul. Scaunele cu recomandare medicală sunt un ”must-have”. Sunt geniale la drum lung și e foarte ușor să-ți găsești poziția perfectă la volan. Sunt multe alte dotări spectaculoase la interior. Încălzirea în volan e una dintre ele. Apoi ai navigația și să tot aduni.

Din păcate, dacă tot bifezi la cafea cu dealerul, Mokka ajunge să coste cât un Opel Insignia în pachetul de bază.

Însă, dacă vrei o mașină mică dar cu dotări serioase, nu prea ai alternative.