DS7 Crossback REVIEW

Cât de mult contează pentru tine marca? Ai fi dispus să plătești bani de un X3 sau Audi Q5 pentru o mașină franțuzească? Cum reacționezi când îți este pusă în față o ofertă de 51.000 de euro pentru un DS7?

O iei ca pe-un chilipir pentru cât de multe dotări primești? Sau crezi că mergi la sigur cu ceva nemțesc dar mai slab dotat?

Cert e că DS7 merită atenție. Și mi-ar plăcea ca dealerii s-o poată da la test-drive pentru mai mult de o oră. DS7 este complex și trebuie înțeles. E nevoie să înțelegi suspensia și limitele motorului. Să înveți cum funcționează sistemul de infotainment combinat cu meniul pentru climatizare. Este o mașină complexă și e nevoie de mai mult de un drum de 30 de kilometri ca să-ți faci o părere despre ea.

După 700 de kilometri la volanul ei, singurul minus al mașinii este lipsa opțiunii pentru tracțiune integrală. Nu poți să vinzi un SUV atât de mare și la 50.000 de euro fără să aibă 4×4. I-am simțit lipsa pe drumul care leagă Brașov de Întorsura Buzăului. Pe urcușul de la Teliu mai să rămân blocat. Are sisteme pentru traction control dar nu pot compensa pentru cele două roți din spate.

Dacă nu mergi cu ea pe astfel de drumuri și îi pui anvelope bune, o să supraviețuiești. Testul complet este aici