Interviu – Marie Honda, COS Brand Responsible

Deschiderea magazinului COS în România a completat lista brandurilor premium prezente pe piaţa noastră. COS face parte din grupul suedez Hennes&Mauritz, are o poziţionare premium şi se adresează unui public cu venituri peste medie. Brandul COS a  fost lansat pe piaţă în 2007, la Londra, şi este după H&M al doilea cel mai mare din portofoliul grupului suedez, fiind prezent cu 174 de magazine în 31de ţări din Europa, Asia și Orientul Mijlociu. Magazinele online sunt disponibile pe 19 pieţe.

20150329000188_0

Marie Honda, cea care se ocupă de brandul COS în toată lumea, ne-a povestit despre piața din România și planurile pe care le au în următorii ani.

De ce ați ales România în 2016? De ce nu acum 3-4 ani?

Bucureștiul este un oraș energic și dinaminc iar expansiunea noastră în România a fost văzută ca un progres natural pentru COS. De asemenea, venirea în București reprezintă un nou capitol pentru noi. Clienții noștrii din toată lumea sunt conștienți de importanța stilului personal și am văzut acest lcuru în București de când am deschis și până acum. Speram ca ei să găsească ceea ce își doresc în magazinul de pe Calea Victoriei.

Ce strategie aveți pentru piața românească? Ați schimbat ceva sau ați venit cu aceeași strategie de vânzare pe care ați avut-o până acum?

Vom rămâne în continuare loiali valorilor de bază ale brandului pe toate piețele în care ne aflăm. Vrem să oferim clienților colecții noi de calitate și o experiență de cumpărare ridicată. Acest lucru ni l-am propus în fiecare magazin COS din toată lumea. 

De ce să cumpăr de la COS? Ce îl face diferit și interesant?

Filozofia noastră constă în a oferi un design de top și calitate ridicată la prețuri accesibile. În procesul de design revizuim fiecare aspect al unei haine pentru a ne asigura că fiecare element are un scop și îl va ajuta pe client. Creăm colecții inspirate din artă și design care conțin haine minimaliste fabricate cu un proces inovativ. De asemenea, hainele noastre rezistă de la un sezon la altul datorită minimalismului de care dau dovadă. Aceste valori descriu brandul nostru și pot fi observate de asemenea în designul interior al magazinelor noastre, modului nostru de a împacheta hainele și al revistei pe care o publicăm în fiecare sezon.

Acum, în România, tendința marilor branduri este de a-și deschide magazinele în malluri. De ce ați ales să deschideți primul magazin la stradă?

Locația este foarte importantă pentru noi deoarece vrem să fim poziționați într-o locație unde ne putem servi clienții cel mai bine. Accesibilitatea este una din calitățile brandului nostru și acest lucru nu se vede doar în prețul hainelor dar și în poziționarea magazinelor noastre. Suntem incredibil de fericiți de locația magazinului COS din România care se află chiar în inima Centrului Bucureștiului.

Ce urmează? Alt magazin? Sau veți deschide magazinul online?

Am fost norocoși pentru că brandul a primit un răspuns pozitiv în fiecare piață pe care s-a lansat. Desigur, îți faci griji mai mereu când intri într-o piață nouă dar, din fericire, clienții noștrii au răspuns bine. Deocamdată nu avem planuri confirmate de expanisune în piața din România.

cos2

 

Magazinul COS îl găsiți pe Calea Victoriei, numărul 116, în apropierea hotelului Radisson Blu.