Bine, m-am oprit și acasă în Brașov, m-am oprit și la Sighișoara să văd un prieten vechi și m-am oprit probabil la toate benzinăriile pe o distanță de o sută de Km ca să urc niște fotografii pe o pagină de Facebook. În Brașov am fost nevoit să îmi iau ochelari de soare cu polarizare, mă durea capul deja după două ore de condus cu soarele în nas  și în ochi.

Drumul a fost plăcut, chiar lejer. Am plecat la 7:00 dimineața din București, tocmai ca să evit traficul și recunosc că nu m-am grăbit să ajung la destinație. Peisajul a fost superb, mai ales după ce am ieșit din Brașov și apoi după Sighișoara.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

Am ajuns după opt ore în Cluj. Am încercat un ”somn lichid” adică un duș, care m-a învigorat pentru cinci minute, până când m-am urcat din nou la volan. Pentru mine este primul Electric Castle și cu siguranță nu va fi ultimul. Și da, eu sunt genul pe care îl chemi la o petrecere și te întreabă cine mai vine. Vreau să cred că această experiență m-a mai schimbat puțin, în bine!

Organizarea a fost exemplară, iar aici fac comparație cu ce am auzit despre alte festivaluri similare. Am stat doar cinci minute la coadă pentru cel mai bun sandviș cu carne pe care l-am mâncat vreodată. Atât. Pe scurt, au fost șapte scene, peste 4000 de locuri de parcare pe care le accesai destul de greu după ora 20:00, și undeva la 20 de hectare suprafața totală pe care s-a desfășurat festivalul. Nu mai zic că puteai să îți iei cazare în buricul târgului, adică la localnicii din satul de lângă castel. La cort, desigur.

Pe lângă numeroasele concerte care au început la ora stabilită, mai aveai la dispoziție diverse instalații de artă interactivă, zone unde îți puteai încărca telefonul și cel puțin 50 de puncte de unde te puteai alimenta cu sucuri și alcoale. Și acestea desigur, fără să stai deloc la coadă. Cred că asta e cea mai mare neplăcere la un festival, iar aici ne-am lipsit cu drag de ea.

Și ca să înțelegeți ce era cu hashtag-ul de pe pagina noastră de facebook, cei de la Smart ne-au invitat să testăm modelul electric recent lansat. M-am plimbat cu cel de patru locuri și echivalentul a 80 de cai putere. Complet silențios, atât de silențios că am mers prin camping cu trei kilometri pe oră pentru că nu se dădea nimeni la o parte din fața mașinii. A, și rapid, mai ales la demaraj. Am ajuns la 70 km/h în mai puțin de șase secunde, avantajul unui motor electric.

Dar despre Smart-ul electric sunt sigur că vă povestește mai multe Marian și George. Eu doar vă recomand să nu ratați Electric Castel de anul viitor, dar nici pe cele rămase din această vară.

 

 

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *