Am învățat să roșesc mai repede la o mașină decât la o fată frumoasă. E defectul meseriei. Iar Focus RS e una dintre cele mai spectaculoase mașini pe care le testez de când am început să fac asta. Prețul unei compacte premium îți poate aduce o mașină amețitor de puternică.

Ford și-a dat seama că nu poate să împingă prea mult puntea față. Megane RS și Civic Type-R sunt senzaționale, însă cineva fără prea multă experiență nu s-ar putea bucura de ele. Pe Focus e altă poveste. Poți să fii rapid cu ea, chiar și după vreo 10 minute la volan. Tracțiunea integrală îți dă senzația că deții controlul.

Și te ține la ani distanță de limită. Simone Tempestini m-a împrietenit și mai tare cu mașina. Și limita nu e deloc periculoasă. Ba din contră, e cea care dă dependență. Când aproape toată puterea motorului e trimisă pe spate, îți dai seama cam ce ar putea ieși când în dreapta ta mai e și-un instructor.

Altfel, Focus RS e absolut banal în mersul de zi cu zi. Suspensia nu te ucide și-i poți alege tu cât de tare să fie. 5 locuri și-un portbagaj decent. E un ”future classic”.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

2 Comments

  1. 1

    Salutare! Ce părere averi: Se mai merita sa cumpăr un golf 5 GTI de prin 2006-2007? Aveti idee daca motorul 2.0 TFSI este unul fiabil?

    • 2

      Salutare,
      E o mașină spectaculoasă și fără probleme serioase la motor. Ai grijă totuși să fie istoricul curat.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *