Sunt deja la a treia etapă cu Speedcar GT1000. Dacă nu știi deja, mașina e un kart mai mare. Are 420 de kilograme și aproape 190 CP. O bestie cu propulsie care are un raport greutate-putere similar cu multe supercaruri care costă de zece ori mai mult. Abia așteptam momentul să alerg cu mașina pe celebrul drum al Poienii. Start din Brașov cu finish cinci kilometri mai sus, într-o luptă personală cu cronometrul.

Poți să-i mai spui Coastei și că e un sport al preciziei. Fiecare trasă trebuie să fie perfectă, și orice greșeală poate să ducă, în cel mai nefericit caz la un accident. Partea plină a paharului vede doar secunde în plus la timpul final. Iar în lupta mea cu Radicalurile mult mai rapide, trebuie să compensez cu un plus de curaj. Și asta mă motivează și mai tare în “bătăliile“ mele cu celelalte două Radical. Call my car “The Underdog“.

Etapa asta a fost distractivă tare. Gume noi, deja obișnuit cu nebuniile mașinii, așa că nu-mi rămânea decât să “dau“ în ea. Aveam nevoie să-mi confirm mie că pot mai tare, iar virajele de viteză de pe Poiană mi-au confirmat asta. Am terminat calificările de sâmbătă pe al doilea loc la clasă. După singura manșă de concurs eram pe primul loc. Locul 19 la general. Te las acum cu materialul nostru de acolo și cu ceva Behind The Scenes. Plus imagini cu inginerul de curse Horia Platona. Maestrul care face mașina impecabilă pentru fiecare urcare.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

2 Comments

  1. 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *