Iată una dintre cele mai spectaculoase mașini pe care le-am testat anul acesta. Și contrar aparențelor, este mașina pe care am “alergat-o” cel mai puțin. Știu, pare ciudat, mai ales când sub capotă aveam un motor V6 de trei litri. Benzină, în varianta E400.

E ceva la mașina asta care îndeamnă la un calm fantastic, mai ales când m-am jucat și cu sistemul de semi-conducere autonomă. E mult spus așa, dar funcționează bine pe autostrăzi. Sit back, relax and enjoy. Contribuie la starea de bine și suspensia, moștenită de la Clasa E. Absoarbe excelent orice denivelare iar cu câțiva bănuți în plus poți lua Airmatic. Cutia automată e standard. Așadar, pachet garantat pentru confort, de la 50.000 Euro.

Cel mai ”ieftin” Clasa E Coupe vine cu un motor de doi litri, benzină și 184 CP. Eu l-aș alege pe acesta în locul motorului diesel, de 194 CP. Mai sunt disponibile încă două motoare pe benzină, unul de doi litri, 245 CP dar și cel testat de noi, E400, trei litri, V6 și 4Matic. Cel din urmă are 333 CP.

Te las acum cu testul nostru.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

 

 

You Might Also Like

One comment

  1. 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *