Una dintre cele mai spectaculoase mașini care se vând acum nu e nici măcar premium, dar arată de milioane. Chiar dacă e un sedan care trebuie sa facă familii fericite, vacanță după vacanță, nu uită să fie și distractivă. Despre Mazda6 vorbim astăzi. Și, da, cel de-al doilea facelift. Faruri noi, mai mici, cu tehnologie LED, o grilă frontală cu o “țesătură” inedită, iar aerul fresh circulă și prin spate cu stopuri redesenate și evacuări mai mari, reale. Cea mai mare schimbare e însă la interior.

De-acum poate concura fără probleme cu Passat-ul de la Volkswagen sau Ford Mondeo. Piele întoarsă pe bord cu lemn adevărat si scaune îmbrăcate în Nappa? Da, poți avea pe Mazda 6 la 35.000 de euro în echiparea Takumi Plus. Cu tot cu ventilație în scaune. Altfel, Mazda 6 se conduce mai bine ca înainte. Suspensia răspunde mai rapid. Adică, mașina pare mereu pregătită de serpentine. Direcția răspunde instant. La fel și motorul, de 2.2 litri diesel. Mazda nu cunoaște termenul de downsizing.

Te las acum cu testul nostru.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

 

 

You Might Also Like

3 Comments

  1. 1

    Multumim pentru postare. Din pacate Mazda 6 e aceeasi, nimic nou la interior. Poate scaune ventilate. In rest, doar exteriorul e modificat – nu prea mult.

  2. 2

    Salut, ai spus ca are cutie automata buna, ca nu o simti. Nu crezi ca o cutie care nu e dublu ambreaj si e doar in 6 trepte e deja depasita? Spun asta pentru ca noi ne gandim sa ne luam o Mazda 6 doar ca speram la mai bine la urmatoarea lansare, atunci cand o sa apara pe piata cea nou, nu face-lift-ul. Pentru ca ne pare ca, asa cum ii este si numele, e aceeasi Mazda 6 doar cu mici cosmetizari si tehnologia folosita e aproape sa fie depasita. Abia asteptam noua masina. Sper sa fie spectaculoasa.

    Multumesc.

    Dan

  3. 3

    Marian, fii si tu mai atent la limbaj: la min 10.55 ai zis ca ,,suspensiei ii place virajele” si nu ,ii plac virajele”.
    Masina e frumoasa intr-adevar, insa nu are acelasi confort al suspensiei ca si Passat-ul. In schimb directia e mai precisa si nu are lag la acceleratie. Nu mi-a placut ca nu se pot selecta modurile de conducere (ex sport, drive, ecco).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.