Când am făcut Cavaleria.ro am investit aici tot ce am strâns în ultimii ani. A fost o decizie bazată pe un instinct antrenat în anii de jurnalist și blogger, devenit antreprenor digital part-time. Știu că avem nevoie de o nouă generație de autori care să spună povești adevărate și interesante și am vrut să construiesc o platformă pentru asta. După primii șapte ani de video pe internetul românesc și doi de www.cavaleria.ro, pot spune că investiția se pregătește să dea roade. Ne pregătim să culegem fructele cu grijă pentru că am ales să facem lucrurile curat și sustenabil.

De aici, de unde facem noi business de media, vedem sute și mii de alți antreprenori care își pun experiența, energia și resursele la bătaie ca să facă mai mult. Generația noastră începe să vadă dincolo de confortul salariului de la corporație sau emigrarea ca formă de protest. Oameni ca mine se trezesc devreme și se culcă târziu ca să construiască ceva nou, valoros, aici. Să faci un business nu înseamnă să visezi la o avere deși nu strică să speri și să reușești dacă o faci cu oameni și pentru oameni. Un business înseamnă să construiești o mașinărie care produce valoare și le aduce o pâine pe masă și altora. De aceea, cred în The Venture, o competiție globală prezentă în 32 de țări, care a ajuns la a doua ediție și are de acum o etapă completă de selecție și în țara noastră. Ce fel de antreprenori căutăm, îți spun chiar acum.

Este despre business-uri cu impact social cărora le dăm oportunitatea de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar și, nu în ultimul rând, de a obține un lucru visat de mulți: recunoaștere internațională. Orice afacere cu venituri anuale mai mici de 1.500.000 de dolari și aflată într-unul dintre stadiile Discovery, Start-up sau Growth Stage poate intra în cursa pentru milionul de dolari oferit de The Venture.

Antreprenorii români trebuie să se înscrie pe site-ul www.TheVenture.com până la data de 30 octombrie 2016. După finalizarea înscrierilor, zece business-uri vor fi selectate pentru a participa la o sesiune de pitch, pe 23 noiembrie 2016. În urma acesteia, juriul competiției va alege cinci finaliști în etapa locală. Toți cei cinci antreprenori vor participa la o sesiune de mentorat organizată de Chivas The Venture. Finaliștii își vor demonstra abilitățile de business în cadrul a patru probe, câștigător fiind desemnat acela care va reuși să convingă juriul că merită să reprezinte România la etapa globală.

După înscriere poți apela pentru idei, sfaturi adică mentorat la membrii juriului. Împreună cu Marius Ghenea, Cristian China Birta și Tudor Furir suntem aici să te ajutăm. Ne-am propus să îl ridicăm pe cel mai bun dintre nou și să îl ducem în competiția internațională unde să câștige. Cel mai bine învățăm din exemple așa că ți-l prezint pe Tudor Cobălaș, fondator SafeDrive, cel care ne-a reprezentat în finala The Venture de anul trecut.

Etapa locală, desfășurată în perioada septembrie 2016 – ianuarie 2017, reprezintă primul pas în experiența The Venture. În joc sunt 5.000 de euro și ocazia de a trece prin stagii de pregătire și consiliere personalizată pentru antreprenori. Etapa globală (martie – iulie 2017) îi oferă câștigătorului:

– experiența unui Accelerator de business, unde, timp de o săptămână, va participa la un program de mentorat dezvoltat în colaborare cu Centrul Skoll pentru Antreprenoriat Social de la Universitatea Oxford;

– participarea la pitch-ul final, unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor;

– șansa să obțină finanțarea necesară îndeplinirii obiectivelor sale. Astfel, un vot public al oamenilor din întreaga lume va decide modul în care trebuie să fie distribuiți, între finaliști, primii 250.000$ din premiul de un milion, urmând ca restul premiului (750.000 $) să fie acordat la pitch-ul final, în urma deciziei juriului.

Curaj! Înscrie-te și hai să schimbăm lumea!

You Might Also Like

4 Comments

  1. 1

    Ce se întâmplă cu drepturile de proprietate intelectuală când îți publici ideea în cadrul acestei competiții? Sunt în vreun fel protejate sau trebuie să obții protecția invenției la instituțiile abilitate interne și internaționale anterior prezentării ideii?

  2. 4

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *