O nouă colaborare pentru brandul suedez H&M

Deși trece printr-o criză majoră, brandul suedez H&M ne pregătește și anul acesta o colaborare spectaculoasă. După cum bine știi, în fiecare an suedezii colaborează cu un brand luxury pentru a aduce clienților, de toate categoriile, produse de rezervate celor cu posibilități. Au trecut mai bine de 14 ani de la prima colaborare cu emblematicul, unicul și inegalabilul Karl Lagerfeld. Apoi au urmat în 2007 Roberto Cavalli, Lanvin, Versace în 2011, iar preferata mea, colaborarea cu Masion Martin Margiela din 2012. 

Ei bine, 2018 este dedicat colaborării cu Moschino. Fondat în 1983 de către Franco Moschino, brandul a cunoscut repede succesul, iar în 1989 au lansat sub-brandul Cheap and Chic pentru bărbați și femei care este foarte popular și în ziua de astăzi. De-a lungul timpului brandul a trecut prin mai multe transformări, însă odată cu venirea lui Jeremy Scott în 2013 pe postul de director creativ bradul parcă a înflorit. Pentru unii colecțiile și accesoriile gândite de Jeremy sunt de-a dreptul puierile, în timp ce pentru alții sunt fascinante. Huse de telefon în formă de spray pentru geamuri, genți în formă de pungă de cartofi prăjiți, logo-uri celebre reinterpretate și așa mai departe.

H&M

Ce ne-a prezentat anul aceasta? O colecție mâzgălită. Da. Elementul grafic comun care apare pe majoritatea articolelor vestimentare sunt niște dungi asemănătoare unei mâzgăleli. Poate nu-ți sunt cunoscute colecțiile lui Jeremy ori Moschino, dar cu siguranță ai văzut măcar una dintre creațiile făurite alături de Adidas. Aripi, capete de ursuleți, printuri și în general orice nu ți-ai imagina că ai pune pe o pereche de sneakers. Nu știu tu, dar eu am avut un mix de sentimente legat de acele creații și uite așa m-am pricopsit cu o pereche animal print cu coadă, dar am renunțat rapid la ei.

Ce ne-au pregătit H&M și Jeremy Scott pentru noua colecție? Din păcate nu știm prea multe, am aflat doar că muză îi este Gigi Hadid. Dacă ne-am lua după spusele lui Jeremy, noua colecție se adresează tuturor, în special tinerilor adolecenți care nu-și permit să se îmbrace de la Moschino. Este poate și motivul pentru care a acceptat să colaboreze cu H&M și astfel să-și facă creațiile accesibile mai multor categorii de clienți. În plus, colecția va include și elemente vestimentare pentru… câini.

H&M

Deci…propun să așteptăm și să tragem cu ochiul pe rețelele lor de socializare în așteptarea unor posibile indicii legate de noua colecție. Aceasta va fi disponibilă în magazine, dar și online începând cu 8 noiembrie 2018.