“DJ Khaleeeeeeeeeed. We the best music!“ se aude pe măcar jumătate dintre hit-urile care bubuie la radio, zilele acestea. Puțină lume știe, iar și mai puțini sunt cei cărora le pasă , că cetățeanul Khaled Mohamed Khaled contribuie vocal doar cu acest plugușor de trei secunde…pe toate piesele sale. Omul nu e cântăreț. Khaled este un producător american. Unul foarte bun. Cu nas și apetit pentru succes.

Despre Lucian Ștefan n-o să auzim, probabil, că i-a urmat exemplul. Și că pe piesele Innei, Deliei, Antoniei, Carla’s Dreams sau Motans strigă, cât îl țin plămânii la Costinești: Lu-ci-an! We Globaaaaal! Deși…nici el nu cântă. Și-a pus, în schimb, semnătura pe multe piese number ones în topurile muzicale. Pe hârtie, nu e nici Diddy, nici Khaled. A atins, însă, un nivel de profesionalism extrem de ridicat pentru posibilitățile entertainment-ului românesc.

De ceva vreme, Lucian și gașca de la Global au zguduit un sistem înțepenit, care trăia, cu mici excepții, din gloria anilor trecuți. Ba chiar, în unele cazuri, încă se sprijinea cu coatele-i roase pe principii de piață din era Atomic TV. Sub pălăria Global s-au adunat fulgerător cele mai tari nume din muzică și top influencers din România. Căci Lucian știe să spună lucrurilor pe nume. Abil strateg, cu ceva matematică în decizii, o recunoaște chiar el – a găsit o nișă majoră, culmea, goală! Cea a managementului de talent. Făcut a l’americaine, nu cu postere în Paint. Cânți, arăți bine, dansezi, ai acces la piese, ești creativ, știi să faci conținut de calitate, original? Ai priză la public? Lasă-ne pe noi să ne batem pentru tine. Tu doar concentrează-te pe munca ta și va fi bine! Vino cu produsul, de restul ne ocupăm noi! Probabil cam ăsta a fost speech-ul ținut de tânărul de 30 de ani tuturor celor care au acceptat să i se alăture în aventura Global.

Acum Inna, Antonia, Delia, BroMania, Selly, Carla’s Dreams, Motans sunt peste tot. La TV, la radio, pe net, pe billboard-uri uriașe. Adună miliarde și miliarde de vizualizări pe YouTube și sunt milionari, la același capitol, pe Facebook și Instagram. Ce se va întâmpla mai departe? Cum se va extinde business-ul Global, în condițiile în care, Lucian și ai lui au tot ce le trebuie? Sunt întrebări la care chiar omul din spatele proiectului ne dă astăzi răspunsuri. Și o face mitralieră, fără să ocolească vreun subiect. Cu o capacitate de sinteză impresionantă și într-un limbaj surprinzător de accesibil.
Iar pe parcursul interviului, Lucian vorbește aproape integral la persoana întâi, plural. E despre “noi”, nu despre “eu”. E despre colaborare, nu alienare îngâmfată. E despre felii mai mici, dar cărnoase, dintr-o plăcintă uriașă.

Un interviu susținut de BCR.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *