Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – Review

În anii ‘90 am avut primul contact cu PlayStation 1, la o sala de jocuri video de la colțul blocului. În vârful listei cu titlurile mele preferate era situat Crash Bandicoot. În urmă cu ceva timp, când am auzit că cei de la Activision îl vor reface pentru generația nouă de console, cât și pentru PC, am fost extaziat. Acum că l-am butonat destul, m-am gândit să vă împărtășesc părerea mea despre Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.

Refăcut la standarde excepționale

În primul rând, jocul conține trilogia originală refăcută la standardele gaming-ului de astăzi. În alte cuvinte, veți găsi toate trei jocuri într-un pachet excepțional. Iar dacă l-ați jucat vreodată, veți regăsi toate elementele vechi, reînnoite la un nivel de calitate superioară.

Muzica este remasterizată și se aude fenomenal de bine, spre deosebire de calitatea jocurilor clasice. De grafică nici nu trebuie să spun prea multe, fiindcă în minte îmi vine doar elocventa descriere: „WOW!”. O privire rapidă la trailer și vă puteți da singuri seama de estetica lui.

Acum, sunetul ca sunetul, grafica ca grafica, dar cum rămâne cu gameplay-ul?” vă întrebați. Ei bine, jocul a fost refăcut foarte bine și în acest sens. Anume, modul în care controlezi personajul este fără cusur. Nu mai există problema care avea drum spre culmile frustrărilor de pe PS1. De asta se ocupă gradul de dificultate a jocului. Poate fi atât de greu uneori, încât multă lume l-a comparat cu cea mai dificilă serie care a bântuit gamerii vreodată: Dark Souls. Sau Bloodborne, preferatul meu.

Totuși nu lăsați asta să vă descurajeze. Mai toate jocurile de atunci erau grele. Nu țineau jucătorul de mânuță și îi spuneau unde să se ducă sau ce să facă. Nici nu îl ajuta cu vieți infinite și aşa mai departe. Ele testau omul și îl învățau cum să nu sea dea bătut doar că nu termina jocul dintr-o singură încercare. Aici consta și frumusețea sa.

îl recomand indiferent de vârstă

Recomand acest joc tuturor nostalgicilor. Care poate ar prefera să nege că au trecut totuși 22 de ani de la primul joc. Cât și celor mai tineri, ca jucătorii de Fortnite exemplu. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy este o experiență de gaming excelentă. Mai ales că veți găsi trei jocuri în pachet, puteți savura acest Dark Souls al platformerelor oriunde între 14 și 20 de ore.