Review de film – Așteaptă să apară TOT sezonul din Game of Thrones!

După opt ani împliniți de la lansarea primului episod, iată-ne și în fața ultimului sezon. Cei care s-au uitat încă de la început știu că serialul are cele mai surprinzătoare întorsături de situație care au apărut vreodată pe ecrane. Până la apariția sa, serialele au urmat un anumit tipar, în care personajul bun mereu câștiga în final și toată lumea era în siguranță. Precum și în The Walking Dead, în Game of Thrones nimeni nu este păzit de vizita iminentă a morții. Deși unele dintre cele mai antipatice personaje create vreodată au dăinuit mult prea mult până să își cunoască finalul sângeros binemeritat.

Acestea fiind spuse, am văzut recent primele două episoade din cele șase ale ultimului sezon și m-am gândit să discut puțin despre ele. Fiindcă mă plictisesc mult prea tare și sincer sunt frustrat că după atâta timp, efectiv poți aștepta tot sezonul și să le iei pe toate unul după altul, în stilul Netflix.

După epurarea personajelor de-a lungul timpului, în ultimele episoade din sezonul anterior, am rămas cu o mână de oameni care s-au aliat împotriva cadavrelor păstrate la rece care amenință existența rasei umane. Această alianță, bineînțeles că atârnă de un fir de ață, deoarece părțile ei sunt compuse din oameni care vor același lucru: tronul celor șapte regate. Multe momente de tensiune provin de aici, deoarece toți, în afară de preferatul femeilor, Jon Snow, vor să devină rege sau regină. Această luptă orbească pentru putere îi impiedică să ajungă la un consens și să trăiască în armonie.

Primul episod din noul sezon a fost exact cum mă așteptam. O introducere de peste cincizeci de minute în care nu se întâmplă aproape nimic. Personajele sub această alianță se reunesc la Winterfell pentru a ține piept invaziei supranaturale. Pregătirile sunt în toi, iar jocurile de putere au sistat momentan fiindcă amenințarea este mult prea tangibilă și timpul aproape că s-a scurs. O atmosferă rece și grea se regăsește în aer care ne pregătește pentru una dintre cele mai epice bătălii care au fost văzute vreodată în vreun serial sau film. Doar că lungesc atât de mult lucrurile, încât multă lume ca mine s-a plictisit să aștepte.

Image result for game of thrones season 8 poster

Al doilea episod este mai mult sau mai puțin ca primul. Servește ca un al doilea preludiu a nopții dinaintea războiului. Vedem că unele intrigi au loc între Sansa și Daenerys, între Daenerys și Jon Snow ori între Bran și Jaimie Lannister. Dar în afară de aceste scene scurte, nu prea se întâmplă altceva. Cel puțin finalul episodului coincide cu ultimele scene din trailerul de mai sus și putem spera că episodul trei măcar va recupera din plictiseală. Adică am așteptat cu toții aproape doi ani să apară acest sezon. Părerea mea este că meritam mai mult decât 100 de minute de nimic.

De aceea vă recomand să așteptați să apară toate cele șase episoade din sezonul final și să le lăsați să curgă unul după altul. Mă rog, asta dacă nu vă strică cineva plăcerea și vă dau spoilere. Sunt sigur că la munca aveți acel „tip” care mereu strică lucrurile pentru toată lumea.