[VIDEO] Nissan X-Trail – Cu japonezu’ pe arătură.

Nissan X-Trail e desenat cu gândul la familie. E spațios, versatil și mai presus de toate, confortabil. Pentru asta, își pierde imaginea de ”bad boy”, cea lăsată de X-Trail din 2000-2013.

A crescut atât de mult, încât e așezat cu un segment mai sus. Și e la un preț bun. Ironic, cel mai rapid X-Trail, e și cel mai ieftin, de pe la vreo 25.000 Euro. Tekna, cu de toate, diesel, așa cum am testat noi, e pe la vreo 35.000 Euro cu tot cu cutia automată CVT.

Merită? Da! Dacă ești fan SUV/Crossover și vrei un model spațios, nu te uita prea departe. Paradoxal, parcă mi-e frică acum să bag un X-Trail în off-road, pare mai fragil. Vine și cu 4×4, dar doar în pereche cu cutie manuală.

Interiorul e la fel de schimbat, dar doar de la generația precedentă. E desenat ca la Qashqai. Plus și pentru scaunele îmbrăcate în piele. Completează toată experiența X-Trail. Te poți așeza confortabil în ele, în timp ce mașina parchează singură. Te las acum cu testul nostru: