Nissan X-Trail e desenat cu gândul la familie. E spațios, versatil și mai presus de toate, confortabil. Pentru asta, își pierde imaginea de ”bad boy”, cea lăsată de X-Trail din 2000-2013.

A crescut atât de mult, încât e așezat cu un segment mai sus. Și e la un preț bun. Ironic, cel mai rapid X-Trail, e și cel mai ieftin, de pe la vreo 25.000 Euro. Tekna, cu de toate, diesel, așa cum am testat noi, e pe la vreo 35.000 Euro cu tot cu cutia automată CVT.

Merită? Da! Dacă ești fan SUV/Crossover și vrei un model spațios, nu te uita prea departe. Paradoxal, parcă mi-e frică acum să bag un X-Trail în off-road, pare mai fragil. Vine și cu 4×4, dar doar în pereche cu cutie manuală.

Interiorul e la fel de schimbat, dar doar de la generația precedentă. E desenat ca la Qashqai. Plus și pentru scaunele îmbrăcate în piele. Completează toată experiența X-Trail. Te poți așeza confortabil în ele, în timp ce mașina parchează singură. Te las acum cu testul nostru:

 

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

7 Comments

  1. 1
  2. 2

    Salutare! Nu știu dacă aș alege X-Trail în defavoarea lui Qashqai, dacă ar trebui să aleg fix dintre acestea două. Cei 10 cm (sau cele 2 locuri în spate) nu mă încântă și nici pe copii nu-i încântă. Și altă nedumerire pe care o am vis-a-vis de 4×2 și 4×4: de ce mi-aș lua 4×2 pe un SUV? Ca să fie mai înaltă pentru…borduri? Păi dacă destinația ta nu are parcare amenajată, înseamnă că nu trebuie să mergi cu mașina acolo, așa că nu ai de ce să te cațeri cu mașina pe trotuar. Și dacă tot are sistemul ăla 4×4 așa bun, ar fi păcat să nu-l iei – asta cu mențiunea că îl și folosești. Iar faza aia cu Active Ride Control nu e aceeași chestie ca pe Qashqai? Acolo, te ajută la trecerea peste acele „speed bumps”, frânează si accelerează mașina pentru ca să limiteze saltul acela așa de comun.

  3. 3

    Am cumpărat în vara un x-trail și nu regret alegerea făcută. Eu am ales varianta cu 7 locuri și 4×4. Pentru mine a contat spațiul interior și posibilitatea de a avea 2 locuri suplimentare pe care le folosesc ocazional. Legat de consum: bordul arata un mixt de 6.2% iar la ultima alimentare făcută azi (de la plin la plin) 53.8 litri pt 880 km (din care ~700 km extraurban). Pt deplasări în afara mai lungi recordul este de 4.4%, dar undeva intre 5 și 5.5% de obicei.

  4. 4

    Masina de familie cu 2 copii. Nu ati mentionat, dar cred ca sunteti de aceeasi parere ca motorul e subdimensionat la cat de grea este…chiar daca nu vor exista pretentii de demaraj sau un pic de sportivitate, un motor de 1.6 pe o astfel de hardughie va fii extrem de muncit…
    Per total, o masina axata pe confort si cam atat.

    Va salut!

  5. 5
  6. 6

    Păcat că au scos de pe piața europeană MURANO, este singurul care arată bine din gama lor de SUVuri. În rest, în afară că se vând bine din cauza prețurilor au rămas aceleași mașini cu alte „pălării”.

  7. 7

    @Catalin, la fel de mediocru este si comentariul tau. Fara esenta, fara argumente, fara nimic. A, doar ca tie nu iti place, nu inseamna ca masina este mediocra. In rest, daca vrei, te pot servi cu niste struguri negri. O zi buna va doresc.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *