VIDEO – Mercedes Benz E-Class Cabriolet ? ?
Țara noastră este superbă, de la un capăt la celălalt. Avem de toate iar acum învățăm să le folosim. Nu ne ajută însă clima. Și asta mă oftică. Nu-i vreme bună pentru decapotabile. Bine, cu excepția primelor două luni de primăvară și probabil luna octombrie. Regretul meu este cu atât mai mare cu cât am descoperit Mercedes-Benz E-Class Cabriolet care vă asigur că nu e vreo rachetă, ba din contră.
Dacă ar vrea să iasă în spațiu s-ar teleporta. Nu are nevoie să demonstreze că “știe” viteză sau că poate să treacă rapid dintr-un viraj în altul. Poate, dar vei simți că nu e o mașină fericită când face asta, chiar și cu motorul de trei litri, turbo, cu cei șase cilindri așezați în formă de V. Este ultimul V6 oferit pe E-Class, fie el cabriolet, coupe sau sedan. Marca va trece la șase cilindri în linie după mulți ani de V6. E un Cruiser. Genul de mașină în care îți iei jumătatea și te duci prin lume fără Waze. Suspensia e setată corect pentru denivelări, dar dacă vrei și mai mult confort, bifează AirMatic (suspensie pneumatică).
Prețul de pornire în România pentru E-Class Cabriolet este de aproximativ 55.000 de euro, pentru varianta diesel, de doi litri și 194 CP. Sfatul meu? Ignoră propulsorul entry-level și treci la motorul pe benzină de doi litri. Este disponibil în două variante de putere, 184 CP și de 245 CP. Cireașa de pe capotă e E400 (trei litri, V6 și turbină), dar pleacă de pe la 70.000 de euro. Singurul neajuns al mașinii e design-ul. Mulți nu o vor deosebi de C-Class Cabriolet. Însă proprietarilor nu o să le pese de asta. Ei știu deja pe ce au dat banii.