Țara noastră este superbă, de la un capăt la celălalt. Avem de toate iar acum învățăm să le folosim. Nu ne ajută însă clima. Și asta mă oftică. Nu-i vreme bună pentru decapotabile. Bine, cu excepția primelor două luni de primăvară și probabil luna octombrie. Regretul meu este cu atât mai mare cu cât am descoperit Mercedes-Benz E-Class Cabriolet care vă asigur că nu e vreo rachetă, ba din contră.

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

Dacă ar vrea să iasă în spațiu s-ar teleporta. Nu are nevoie să demonstreze că “știe” viteză sau că poate să treacă rapid dintr-un viraj în altul. Poate, dar vei simți că nu e o mașină fericită când face asta, chiar și cu motorul de trei litri, turbo, cu cei șase cilindri așezați în formă de V. Este ultimul V6 oferit pe E-Class, fie el cabriolet, coupe sau sedan. Marca va trece la șase cilindri în linie după mulți ani de V6. E un Cruiser. Genul de mașină în care îți iei jumătatea și te duci prin lume fără Waze. Suspensia e setată corect pentru denivelări, dar dacă vrei și mai mult confort, bifează AirMatic (suspensie pneumatică).

Prețul de pornire în România pentru E-Class Cabriolet este de aproximativ 55.000 de euro, pentru varianta diesel, de doi litri și 194 CP. Sfatul meu? Ignoră propulsorul entry-level și treci la motorul pe benzină de doi litri. Este disponibil în două variante de putere, 184 CP și de 245 CP. Cireașa de pe capotă e E400 (trei litri, V6 și turbină), dar pleacă de pe la 70.000 de euro. Singurul neajuns al mașinii e design-ul. Mulți nu o vor deosebi de C-Class Cabriolet. Însă proprietarilor nu o să le pese de asta. Ei știu deja pe ce au dat banii. 

You Might Also Like

4 Comments

  1. 1

    Frumos… Și peisajul și mașina. ” singurul neajuns al mașinii este designul ”… Marian, mă dezamăgești, puteai să spui doar că arată foarte bine, cunoscătorii mărcii o vor recunoaște dintr-o mie. Cât despre AirScarf, din câte știu Mercedes a pierdut dreptul de a folosi acest nume cu ceva timp în urmă , nu știu cum se numește acum. Vacanta plăcută

  2. 2

    Cand masina trece peste o denivelare se aude un sunet tare suparator. Probabil unul dintre echipamentele de filmare nua a fost fixat bine si incepe sa vibreze. Am observat asta dupa prima jumatate a clipului pe la min 12 13

  3. 4

    Apropo de prezenta mașinilor premium pe străzile din St Tropez… Mercedes domina de departe tot ce mișcă. Nu am văzut atâtea S-uri in nici un alt oraș. Pe ultimul loc chiar dacă la noi se poartă BMW seria 5 sau 7… De la ei multe seria 1 ! Slăbuț… Audi stau bine și ei, destule Q5 și Q7 dar și super sportive.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *