╚Üara noastr─â este superb─â, de la un cap─ât la cel─âlalt. Avem de toate iar acum ├«nv─â╚Ť─âm s─â le folosim. Nu ne ajut─â ├«ns─â clima. ╚śi asta m─â oftic─â. Nu-i vreme bun─â pentru decapotabile. Bine, cu excep╚Ťia primelor dou─â luni de prim─âvar─â ╚Öi probabil luna octombrie.┬áRegretul meu este cu at├ót mai mare cu c├ót am descoperit Mercedes-Benz E-Class Cabriolet care v─â asigur c─â┬ánu e vreo rachet─â, ba din contr─â.

Aboneaz─â-te la Cavaleria.ro pe Youtube

Dac─â ar vrea s─â ias─â ├«n spa╚Ťiu s-ar teleporta. Nu are nevoie s─â demonstreze c─â “╚Ötie” vitez─â sau c─â poate s─â treac─â rapid dintr-un viraj ├«n altul. Poate, dar vei sim╚Ťi c─â nu e o ma╚Öin─â fericit─â c├ónd face asta, chiar ╚Öi cu motorul de trei litri, turbo, cu cei ╚Öase cilindri a╚Öeza╚Ťi ├«n form─â de V. Este ultimul V6 oferit pe E-Class, fie el cabriolet, coupe sau sedan. Marca va trece la ╚Öase cilindri ├«n linie dup─â mul╚Ťi ani de V6. E un Cruiser. Genul de ma╚Öin─â ├«n care ├«╚Ťi iei jum─âtatea ╚Öi te duci prin lume f─âr─â Waze. Suspensia e setat─â corect pentru denivel─âri, dar dac─â vrei ╚Öi mai mult confort, bifeaz─â AirMatic (suspensie pneumatic─â).

Pre╚Ťul de pornire ├«n Rom├ónia pentru E-Class Cabriolet este de aproximativ 55.000 de euro, pentru varianta diesel, de doi litri ╚Öi 194 CP. Sfatul meu? Ignor─â propulsorul entry-level┬á╚Öi treci la motorul pe benzin─â de doi litri. Este disponibil ├«n dou─â variante de putere, 184 CP ╚Öi de 245 CP. Cirea╚Öa de pe capot─â e E400 (trei litri, V6 ╚Öi turbin─â), dar pleac─â de pe la 70.000 de euro.┬áSingurul neajuns al ma╚Öinii e design-ul. Mul╚Ťi nu o vor deosebi de C-Class Cabriolet. ├Äns─â proprietarilor nu o s─â le pese de asta. Ei ╚Ötiu deja pe ce au dat banii.┬á

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *