Opel scoate de la naftalină GSi, emblematicul nume pentru mașinile lor de performanță. Așadar, Insignia are și o versiune mai potentă. Inițial putea fi comandată cu două motoare, unul de doi litri, benzină și 260 de cai putere dar și un diesel de 210CP.

E nevoie de atâta putere pe o mașină de familie? În mod realist n-o s-o folosești ca un huligan tot timpul, dar e fascinantă această rezervă de putere. Iar în varianta GSi pe benzină, e cea mai interesantă Insignia pe care am condus-o vreodată. Partea bună e că și mașina e bine setată, suspensie, în special. Răspunde bine la gropi dar și când e vorba de condus mai agresiv. Impresionat, sincer…

Răspunde fascinant de la fiecare apăsare a pedalei de accelerației și se oprește din elan abia cu mult după limita legală de viteză pe autostradă. Cutia automată AISIN e și ea ok, lucrează bine cu motorul puternic și știe să retrogradeze eficient la kickdown. E totuși un pic gurmandă, dar deh, dacă vrei eficiență te uiți la un hibrid.

Spațiu generos înăuntru, mai puțin pentru cei înalți care se așează pe bancheta din spate. Compensează la portbagaj.

Iată aici un video:

Abonează-te la Cavaleria.ro pe Youtube

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.