VIDEO – Povestea “brandului” Usain Bolt

Pe locuri, fiți gata, start! La spart recorduri de viteză, bineînțeles. Căci astăzi vorbim despre omul cu fulger sub tălpi, sau cum îi spun oamenii înceți, Usain St Leo Bolt OC CD. Da, știu multe nume și acronime. Ultimele două vin de la onorurile distincte pe care le-a primit din partea statului insulă Jamaica. Pentru eforturile lui neomenești și pentru nenumăratele medalii, dar cel mai ales pentru onoarea și imaginea pe care a adus-o acestui petic plutitor de pâmânt.

Fără doar și poate, moștenirea legendară a lui Usain va dăinui pentru generații și generații de acum încolo. Sunt sigură că undeva, într-o cameră mică cu o ușă albă decojită vopsită cu alb, un puști se uită cu sufletul mare la posterul lui și visează să fie următorul fulger. Pentru că la urma urmei, cel mai longeviv efect pe care îl are o legendă vie este să inspire.

Acum că l-am elogiat îndeajuns, e totuși vorba despre Povestea Brandului. Prin urmare e timpul să trecem la partea cea mai apetisantă. Anume, la ce a reușit să facă doar cu numele lui și o accelerație de neegalat cât era în top. Spun asta, fiindcă în ultima sa cursă de la Londra, a frânat un pic și a ieșit doar cu medalia de bronz. Aș putea pune pariu că nici nu s-a străduit pentru locul III.

Așadar, Bolt a fost și rămâne în continuare o imagine extrem de profitabilă cu care să te asociezi.  Cel mai bine, cunosc asta companii de renume precum Puma, Nissan sau Gatorade. Fiindcă alergătorul nostru nu doar că a ajutat să le crească imaginea brandului, ci le-a propulsat cu viteza pe care ne-a obișnuit pe toți. Cum Doamne, poate un om să alerge cu 44.72km/h?! Acum mă întreb cât CO2 emană.

Mă duc să aflu. Dar până atunci, vă las cu povestea fascinantă a lui Usain Bolt.